Airbag.
Airbag.
Het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan, ben vanmiddag wezen kijken bij een schade-auto.
4 airbags waren eruit geploft, en vroeg me af: Als ik een nieuwe arirbag koop, kun je die dan gewoon vervangen en dan met INPA de boel resetten of hoe werkt dat?
En wat is de functie van de trillingsgenerator, en moet je die dan ook vervangen?
4 airbags waren eruit geploft, en vroeg me af: Als ik een nieuwe arirbag koop, kun je die dan gewoon vervangen en dan met INPA de boel resetten of hoe werkt dat?
En wat is de functie van de trillingsgenerator, en moet je die dan ook vervangen?
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Re: Airbag.
Laat me raden, een 535D F11 met M pakket? Ik heb in elk geval ook naar een dergelijke wagen zitten kijken. Achteraf toch maar links laten liggen omdat de verborgen schade nog altijd kostbaar kan zijn. Ik weet niet precies hoe die modules aan elkaar gekoppeld zijn maar het lijkt me al bij al toch best een intensief werkje.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Recente bimmer G31 520i M touring 185pk 290nM
Vorige bimmer F11 520D M touring 225pk 440nM
Vorige bimmer E61 530D M touring 275pk 600nM
Jij mag niet meer raden Anton
Ik was al gewaarschuuwd niet aan te beginnen, maar was in de buurt en heb even een kijkje genomen. Op zich viel het mee, totdat ik zag dat er verschillende velgen op zaten en er een gekke deuk op een rare plek zat (wielkuip tegen het schutbord). Niet meer over nadenken dus.
Maar hoe zit dat nou met die airbags dan?
Ik was al gewaarschuuwd niet aan te beginnen, maar was in de buurt en heb even een kijkje genomen. Op zich viel het mee, totdat ik zag dat er verschillende velgen op zaten en er een gekke deuk op een rare plek zat (wielkuip tegen het schutbord). Niet meer over nadenken dus.
Maar hoe zit dat nou met die airbags dan?
Volgens mij is het inderdaad gewoon de airbags vervangen. Alleen bedenk ook dat je gordelsspanners e.d ook moet vervangen hè.
Ik zou er niet aan beginnen. Chassis een beetje krom en je krijgt het nooit helemaal recht. Van BMW weet ik dat ze echt extreem gevoelig zijn voor afwijkingen.
Er wordt wat afgeknutseld met auto's. Een paar maanden terug nog een leuk geval. BMW 535d op papier uit 2006. Echter alles voor de voorruit (plaatwerk, ophanging, motor, etc) was van een auto uit 2005)
en alleen alles na de voorruit was 'origineel' 2006 zover was te achterhalen
Ik zou er niet aan beginnen. Chassis een beetje krom en je krijgt het nooit helemaal recht. Van BMW weet ik dat ze echt extreem gevoelig zijn voor afwijkingen.
Er wordt wat afgeknutseld met auto's. Een paar maanden terug nog een leuk geval. BMW 535d op papier uit 2006. Echter alles voor de voorruit (plaatwerk, ophanging, motor, etc) was van een auto uit 2005)
Nieuwe airbags erin en volgens mijn ook nieuwe ACSM module.
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Ik heb toen voor de grap ook eens bekeken wat ik aan kosten kwijt zou zijn om die 535D op te lappen. Dit omdat ik iemand ken bij een schade herstelbedrijf wat mij een aardig voordeel op kon leveren.
Achteraf gezien kom je dan toch alweer snel aan duizenden euro's en je behoud het gevoel en de registratie van een schade auto. Mede hierdoor was ik al snel genezen van deze plannen.
Achteraf gezien kom je dan toch alweer snel aan duizenden euro's en je behoud het gevoel en de registratie van een schade auto. Mede hierdoor was ik al snel genezen van deze plannen.
Een dotje gas met de bimmer in de morgen, is wederom een dag zonder zorgen.
Klopt idd.gk5 schreef:Nieuwe airbags erin en volgens mijn ook nieuwe ACSM module.
Anton, je heb gelijk. Collega's vertelden mij over het reilen en zeilen bij schadebedrijven. De gedachte van een paar duizend euro erin te steken en je hebt een knappe auto, moet je gewoon uit je hoofd zetten. A. Als dat zo was dan zouden zij dat wel gedaan hebben. En B. Die auto's staan daar niet voor niets, daar is meer mee aan de hand dan je kunt gokken.