Remmen zeker en koeling, dat vertellen ze er bij ziptuning niet bij!!
De meeste tuners, gaan niet verder dan 160pk, dat lijkt me ook verstandiger als je er lang plezier van wilt hebben

hi men!blik schreef:Beste Daan,
Complimenten voor je hele mooie BMW! Vind het tintpercentage van je ramen ook erg geslaagd en ben daarom benieuwd welk tintpercentage je voor en achter hebt. Ben namelijk zelf ook aan het overwegen om mijn ramen te laten tinten (heb zelf ook een zwarte BMW).
Alvast bedankt!
Als je dit met je standaard remsysteem gaat doen dan ga je een teleurstelling tegemoet, overigens heb je wel gelijk dat als je hetzelfde met de auto blijft rijden als nu dat een remmen upgrade niet direct noodzakelijk is, maar gaat dat lukken? De luxe van de vele extra PKtjes went snel hoor, en wees nou eerlijk, alles moet perfect zijn aan je auto, waarom dan daar bezuinigenJordyh schreef:Super wagen! Vriend van me rijdt echt precies de zelfde alleen heeft hij m6 grancoupe velgen en heeft die hem laten chippen tot 220pk bij ziptuning. Nou dat kan ik je Zeker bevelen. Ding is nu een klein monstertje en een top van 250 met 4 man in de auto!!
Ramen voortinten maakt het af. Kijk anders ook als verglijk nog ff naar de tint van mijn 116, 1 topic onder dit topic. Dit is max toelatbaar, misschien 5% teveel maar ik heb wat fotos met verschillende lichtinvallen in mn topic. Ik heb de gehele zijkant 50% getint. Niet te donker en geen verschil tussen voor en achter. De achterruit heb ik slechts 20% licht doorlated en doordatber minder licht door de achterruit naar binnen komt lijkt het achter aardig donker en heb je niet perse een donkere tint op de achterramen nodig.blik schreef:Beste Daan,
Complimenten voor je hele mooie BMW! Vind het tintpercentage van je ramen ook erg geslaagd en ben daarom benieuwd welk tintpercentage je voor en achter hebt. Ben namelijk zelf ook aan het overwegen om mijn ramen te laten tinten (heb zelf ook een zwarte BMW).
Alvast bedankt!