E39 Touring 530D zwart
E39 Touring 530D zwart
Ja ga het zeker proberen. Twee getuigen moet nog wel lukken denk ik 

Re: E39 Touring 530D zwart
Vandaag te horen gekregen dat de schade rond de 650 euro is.. Nu aan de slag met waarborgfonds. Hopen, hopen en nog eens hopen!
Vanmiddag eens met mijn vriendin zitten praten.. Hebben nu 2 diesels voor de deur staan terwijl we er eigenlijk maar 1 nodig hebben..
Zij wilt graag de 1-serie houden, dus we gaan eens kijken of er voor deze mooi 5 serie interesse is.. Vind het wel jammer dat hij weg gaat. Maar 2 diesels is op dit moment iets teveel van het goede..
Overigens wel van plan er iets heel leuks voor in de plek te kopen.
Zij wilt graag de 1-serie houden, dus we gaan eens kijken of er voor deze mooi 5 serie interesse is.. Vind het wel jammer dat hij weg gaat. Maar 2 diesels is op dit moment iets teveel van het goede..
Overigens wel van plan er iets heel leuks voor in de plek te kopen.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Mochten de style 32's los weg mogen, heb ik wellicht wel interesse 

1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Ik zou die 1-er er uit gooien hahaha, maar waarschijnlijk krijg je dat niet voor elkaar 

Haha ik zou ook het liefst deze houden.. Maar ze vindt deze veel te groot.
En ik wil wel iets leuks terug halen hoor. En zowiezo wel BMW, dus jullie zijn zowiezo nog niet van me af.
Ik ga eerst gewoon kijken of er zo interesse voor de auto is. Volgende week komt de schade expert langs voor de voorbumper
En ik wil wel iets leuks terug halen hoor. En zowiezo wel BMW, dus jullie zijn zowiezo nog niet van me af.
Ik ga eerst gewoon kijken of er zo interesse voor de auto is. Volgende week komt de schade expert langs voor de voorbumper

Zo het waarborgfonds heeft alles goed bevonden! Voorbumper wordt nu weer netjes gemaakt!!
Nou vandaag dan voor het eerst gaan kijken naar een andere auto.. En gelijk verliefd! Zowiezo op het model! Denk dat de opvolger een E38 gaat worden!
Zo na verhuist te zijn, waar de touring zeer goed van pas kwam, nu weer verder opzoek naar een opvolger.
Al verschillende E38's gezien maar nog geen naar mijn zin.
Met de vriendin erover gehad en gaan nu ook kijken naar E61's en E91's. Wordt dus vervolgd!
Al verschillende E38's gezien maar nog geen naar mijn zin.
Met de vriendin erover gehad en gaan nu ook kijken naar E61's en E91's. Wordt dus vervolgd!
Na een tijdje gezocht te hebben is deze de deur uitgegaan en waardig opgevolgd.
Even snel foto:

Even snel foto:

Dat is wel heel iets anders
Wel mooie bak maar zal wel wennen worden want is heel ander type wagen, maar buiten dat, gefeliciteerd natuurlijk met deze mooie bak

Wel mooie bak maar zal wel wennen worden want is heel ander type wagen, maar buiten dat, gefeliciteerd natuurlijk met deze mooie bak

Haha ik heb zelfs gedacht om kleiner te gaan rijden (E91) maar hou van ruimte.. En vind ze geweldig mooi om te zien!
Mooie opvolger hoor 
Ik vind de X5jes ook erg mooi
. Vorig jaar in the USA hadden we een Jeep Grand Cherokee (bijna nieuw) als huurauto. Toch ook wel erg lekker als je zo hoog zit! (helemaal daar
).
Veel plezier ermee

Ik vind de X5jes ook erg mooi

Veel plezier ermee

Die hoge zit is nog echt wennen! Eerste spierverrekking al opgelopen met uitstappen.. Toch hoger dan verwacht! Haha.
Dankje en plezier maken komt wel goed denk!
Dankje en plezier maken komt wel goed denk!
Hahahaha, ik verrek juist altijd een spier als ik vanuit de 4x4 in de Bimmer stap (meer erin vallen)