Ruitenwissers
- Wijker 535i V8
Ruitenwissers
Hallo,
Ik heb een vraag betreffende de ruitenwissers op mijn e39...als ik ze uitzet of op interval komen ze van waar ze volgens mij horen te stoppen nog een stukje omhoog, is dit normaal? ( volgens mij niet ) en is dit op te lossen?
Alvast bedankt voor feetback!
Groet Mark,
Ik heb een vraag betreffende de ruitenwissers op mijn e39...als ik ze uitzet of op interval komen ze van waar ze volgens mij horen te stoppen nog een stukje omhoog, is dit normaal? ( volgens mij niet ) en is dit op te lossen?
Alvast bedankt voor feetback!
Groet Mark,
- Wijker 535i V8
Re: Ruitenwissers
Oke thanks ;-) is even checken met ander relais dus...stel het is de motor heeft iemand een indicatie hoe duur dat is? Ik ben zelf best handig dus zou ik misschien zelf kunnen vervangen?
Groet Mark,
Groet Mark,
Geen idee eerlijk gezegd, bel anders de dealer even en als hij prijzig is even op ebay zoeken 
- Marcel RSD
Ik denk eerder dat iemand de ruitenwissers eraf heeft gehaald en daarna niet meer goed op de rustpositie heeft teruggeplaats. Je zou ze weer los moeten halen en dan goed plaatsen. Paar keer wissen met interval en kijken of ze dan wel goed in de rustpositie blijven staan.
Heeft niets met de ruitenwissermotor of relais te maken.
Heeft niets met de ruitenwissermotor of relais te maken.
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Mods:
- Evolve IATS relocate
- Marcel RSD
Principe is hetzelfde.
Maar jij zegt als ik hem uitzet of interval. Dus lees ik in alle gevallen. En dan is dat je rustpunt die niet goed staat.
In de post van de e60 is het sporadisch.
Maar jij zegt als ik hem uitzet of interval. Dus lees ik in alle gevallen. En dan is dat je rustpunt die niet goed staat.
In de post van de e60 is het sporadisch.
Showroom:
Mods:
- Evolve IATS relocate
Mods:
- Evolve IATS relocate
- Wijker 535i V8
Zo te zien zakken de wissers tot buiten zicht zeg maar, en komen dan vervolgens een centimeter of 10/ 15 terug omhoog waar ze dan stationeren. Dus lijkt mij dat stel ik zet ze in rust stand op de laagste positie dat ze dan met wissen voorbij de onderkant van mijn raam gaan...of voorkomt een sensor dit?
- Wijker 535i V8
Excuses voor de late reactie....maar is het niet zo dat als ik de wissers nu lager zet de rechter wisser buiten mijn raam komt en de linker tegen het draai punt van de rechter wisser komt en door wil.... er daardoor misschien schade ontstaat?
Alvast bedankt voor eventuele info ;-)
Alvast bedankt voor eventuele info ;-)