Al een tijdje terug de wagen een beetje gewassen, maar wel leuke foto's kunnen maken:

Update #1 Verlichte M-Pookknop
Vandaag even bezig geweest met de pookknop, ik heb er gelijk even een DIY van gemaakt: KLIK
Resultaat

Foto in het donker volgt nog.
Kan je gewoon in NL halen bij de dealer:Smolders schreef:waar heb je die verlichte pookknop ergens gekocht ?
kijk ik dacht al.. ze zitten er zo strak inBiGa schreef:Er zitten inderdaad angels eye's in de koplampen. Die kwamen kompleet met de koplampen, ze zijn van Depo. Daarbij zit er ook een xenon set in.
hazo .. nederland is enkel een beetje ver voor mijBiGa schreef:Kan je gewoon in NL halen bij de dealer:Smolders schreef:waar heb je die verlichte pookknop ergens gekocht ?
Part #: 25 11 9 415 379 .
Achh het staat wel mooi als in de schemering met de angel eyes rijdt, geeft een heel apart effect. Heb al een paar keer geprobeert om het op de foto te krijgen, maar lukt me niet echt. Binnenkort even een vriend van me wagen die wat beter plaatjes kan schieten.BertusE46 schreef:Ben alleen niet zo'n fan van (de chrome inleggen van de) koplampen, maar ach smaken verschillen!