Remco, BMW 316i E46 2003

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Remcokiers

Remco, BMW 316i E46 2003

Bericht door Remcokiers » 03 mei 2015, 15:02

Hallo allemaal,

Afbeelding

Graag stel ik mezelf en mijn BMW ook even voor:
* Ben een autoliefhebber,
rijden, kijken, kleine reparaties, poetsen en kletsen!
Ik ben 42 jaar, woon net boven Groningen, hou van sporten!

* heb er veel gehad,
vooral veel tweedehands: corsa, tipo, h100, espero, 924, cooper, prius (lease), swift en als laatste een xedos.
Een lekkere familieauto, V6 op G3.

* maar deze BMW is super! (behalve dan de probleempjes die ik heb, maar dat volgt later)
wat rijdt ie heerlijk! Een automaat op G3! Heeft 250.000 op de teller, maar ziet er goed uit!
Maand geleden gekocht met nieuwe bandjes, nieuwe schokdempers, nieuwe olie en nieuwe APK.
(helaas al een nieuwe vacuümpomp, maar dat verhaal volgt later, want dat probleem is nog niet opgelost)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Remcokiers op 06 mei 2015, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Remco, BMW 316i E46 2003

Bericht door mieske90 » 03 mei 2015, 15:58

Welkom Remco,

je wagen ziet er inderdaad heel netjes uit voor de aantal kilometer die hij al heeft gereden.
jammer van de problemen hopen dat die snel worden opgelost ;)

meer foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

Bart70
Contacteer:

Re: Remco, BMW 316i E46 2003

Bericht door Bart70 » 03 mei 2015, 17:02

Welkom Remco !

Mooie wagen idd waar je nog wel even mee vooruit moet kunnen :duim: De problemen zien we wel in de desbetreffende subforums voorbij komen.

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald probleem of onderwerp, probeer dan ook even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :duim:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”