Atmoz [BMW 335i Coupe xDrive gekocht!!!]

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Atmoz

Atmoz [BMW 335i Coupe xDrive gekocht!!!]

Bericht door Atmoz » 03 mei 2015, 09:17

Dag mensen,

Vanmorgen kwam ik na wat Googelen op dit forum terecht.
Meteen al heel wat interessante topics bekeken :) Echt aanstekelijk allemaal :devil:

Zag dat ik me in 2010 al geregistreerd had, dus dat hoefde ik vandaag niet meer te doen.
Geen idee waarom ik me toen ingeschreven heb, want volgens mij is dit m'n eerste post hier...
Anyway: wel tijd om me alvast voor te stellen, want mijn eerste BMW komt er binnenkort aan :ja:

Ik ben woonachtig in het zuiden des lands, dus kan met de nieuwe waggel fijn door de heuvels rijden :gekdoen:
Nu al mega veel zin in. Wel heb ik eigenlijk alvast wat vragen... Kan ik daar beter losse topics (zijn uiteenlopende vragen) voor maken? Bijvoorbeeld: zit er als je een Harman/Kardon soundsysteem in de auto hebt altijd 1 (of misschien zelfs 2?) subwoofer(s) bij? En verder diverse vragen over aankoopkeuringen etc...

Hoor het graag!

Groetjes van een toekomstig BMW rijder,

Atmoz
Laatst gewijzigd door Atmoz op 09 mei 2015, 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Bart70
Contacteer:

Re: Atmoz [ga binnenkort m'n eerste BMW kopen]

Bericht door Bart70 » 03 mei 2015, 09:21

Welkom hier Atmoz !

Wat voor BMW gaat het worden ?

Voor je vragen kun je beter aparte topics aanmaken, en eerst even checken of deze vragen niet al eerder gesteld zijn of dat er ergens een antwoord te vinden is ;) We hebben daarvoor ook de zoekfunctie hier op het forum :duim:

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Verder wens ik je alvast veel plezier en vele veilige en probleemloze kilometers toe en we wachten natuurlijk geduldig de fotootjes af als je hem hebt :duim:

Atmoz

Bericht door Atmoz » 03 mei 2015, 09:35

Bart70 schreef:Welkom hier Atmoz !
Wat voor BMW gaat het worden ?
Een 335i coupe (dat is E92 als ik het goed heb, right?)
Voor je vragen kun je beter aparte topics aanmaken, en eerst even checken of deze vragen niet al eerder gesteld zijn of dat er ergens een antwoord te vinden is ;) We hebben daarvoor ook de zoekfunctie hier op het forum :duim:
Ok! Komt goed, thanks!
Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur dan even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Verder wens ik je alvast veel plezier en vele veilige en probleemloze kilometers toe en we wachten natuurlijk geduldig de fotootjes af als je hem hebt :duim:
Dankjewel. En foto's zullen er zeker komen :duimen:

Groet,

Atmoz

Gidi

Bericht door Gidi » 03 mei 2015, 09:43

Welkom; Waar kom je precies vandaan? Ben benieuwd naar je aankoop!

Atmoz

Bericht door Atmoz » 03 mei 2015, 09:51

Gidi schreef:Welkom; Waar kom je precies vandaan? Ben benieuwd naar je aankoop!
Ah, nog een Limburger :)
Ik woon in Eijsden.

Ben zelf ook érg benieuwd naar mijn aankoop 8)

Heb pas 1 of 2x in een BMW gereden, dus ik ben -meer dan super- benieuwd hoe het gaat bevallen.
Als ik de vele (letterlijk honderden, want ben al zeker 3 weken iedere avond Youtube aan het afstruinen) filmpjes moet geloven is het één groot feest...

Gidi

Bericht door Gidi » 03 mei 2015, 09:58

Aah Eijsden, Ik ben toevallig net verhuisd naar Bemelen, maar woonde eerst in Eckelrade; Dat moet je wel iets zeggen uiteraard :whistle: !

Lees heel even de forum regels door trouwens, een quote maken van een bovenstaand bericht, is niet toegestaan.

Als je de aankoop gedaan hebt, zie ik graag je showroom topic! Heb je al in het Bimmerfest topic gekeken? Gaan genoeg zuid-limburgers mee, dus misschien voor jou ook een optie?

Atmoz

Bericht door Atmoz » 03 mei 2015, 10:07

Thanks voor de tip wat betreft het quoten. Was ik me niet van bewust.

Eckelrade ken ik zeker ja. Kom ik straks langs tijdens m'n eerste toer-rit :) heerlijke route daar via Banholt, Reijmerstok etc... Dat zijn toch wel de weggetjes om lekker te rijden he :D

Bimmerfest... Hmzz, eens even kijken zometeen. Klinkt leuk :duimen:

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 03 mei 2015, 11:40

Welkom Atmoz,

succes met je zoektocht naar jouw ideale wagen.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je toekomstige bmw een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

volgende evenement: 7 juni Bimmerfest
Afbeelding
Volgende evenement:

BMW Clubsport

Bericht door BMW Clubsport » 03 mei 2015, 13:49

Dit is dezelfde Atmoz als op het HT Forum??
Zoja, Respect voor wat jij thuis allemaal voor elkaar gekregen hebt!!

Zo niet, veel succes met de aankoop van een BMW, hier kun je geen spijt van krijgen en zeker niet als het een 335i gaat worden!

8)

Ps: Ben ook een Limburger.. :whistle:

Atmoz

Bericht door Atmoz » 03 mei 2015, 14:31

Thanks Michel, jullie zullen me zeker eens gaan zien.
Het is de bedoeling dat ik heel wat kilometers ga maken met de BMW, en dat zal niet door woon-werk (en terug :gek: ) komen... Dus al is het in Groningen, dan kom ik nog!

@BMW clubsport: ja, dat ben ik. Haha, kleine wereld 8)

Altijd leuk om te lezen dat men het sjiek vind! Thanks :amen:

En met die 335i zal het helemaal goed komen. Deze week testrit erin maken. Pfeww, wat kan wachten soms laaaaaang duren he...
Edit:

Kennen we mekaar toevallig? (Hoe heet je op HT-forum?) :)

BMW Clubsport

Bericht door BMW Clubsport » 03 mei 2015, 18:12

Ik zit niet op het HT Forum, vind het wel fijn dat het voor bezoekers toegankelijk is!
Ik heb een aantal weken geleden op google naar TV wanden gezocht, via via via kwam ik op jou pagina terecht. Helemaal door gelezen en van de ene naar de andere verbazing gevallen!!

Ik heb zelf niet zo heel veel verstand van audio, alhoewel ik het wel ruige apparatuur vind en ik wel graag een filmpje kijk en liedje luister. Misschien dat ik er in toekomst nog dieper op in ga. Wil sowieso nog een leuk home cinema set voor in de woonkamer, dus wellicht dat ik in de toekomst wat informatie zal vragen..

Atmoz

Bericht door Atmoz » 06 mei 2015, 19:51

Klinkt goed!
En leuk dat je het zo mooi vind :)

Daar kan ik je weer mee helpen. Audio, maar vooral ook video is een van m'n grootste hobby's.
Dus als je daar dingen over wilt weten wil ik zeker wel helpen. En verder is op HT-forum natuurlijk ook alles te vinden.

Enfin: hier gaan we het gewoon over vette auto's hebben 8) 8) 8)

Gr,

Atmoz

Quadrantz

Bericht door Quadrantz » 06 mei 2015, 20:17

De HT hobby deel ik ook ;)

Net even je topic bekeken en je hebt er echt wat moois van gemaakt!! :duim:

In onze huidige woning heb ik op zolder ook een home theater maar deze geldt ook als logeerkamer. Epson beamertje en Quadral speakers en Marantz versterker (vandaar mijn nickname :P). We hebben onlangs ons huis verkocht en gaan een jaar in een huurwoning tot het volgende huis klaar is en daar ga ik alles weer installeren :). Helaas ben ik niet zo handig als jij maar ik ga het nu wel wat mooier aanpakken :).

Over HT's gesproken, in m'n auto zit er ook 1 voor de kids (zie mijn showroom) :)

Owjah en succes met je zoektocht naar een mooie 335i! Maat van me heeft een tijdje 325i (E92) gereden, zijn mooie bimmers!

Atmoz

Re: Atmoz [BMW 335i Coupe xDrive gekocht!!!]

Bericht door Atmoz » 09 mei 2015, 15:37

Haha, leuk die naam "Quadrantz" :)

Aha, klinkt goed zeg!! Leuk he, die HT hobby :loveit:
Sjiek om nu al plannen te maken voor in het nieuwe huis. Heerlijk is dat!!
Heel veel succes alvast :duimen:

Enne, thanks voor het compliment!
Waar kan ik jou showroom vinden dan?

Ik heb trouwens sinds vanmorgen ook iets voor in mijn "showroom" :gekdoen:
Heb de 335i gekocht... net ermee naar huis gereden. 2 uur lekker knallen. Man, wat rijd dat echt mega lekker.
Echt heeeeerlijk gewoon. Haha, maar wat wil je ook als je van Peugeot 405 af komt he. Een verschil van dag en nacht en weer terug :gek:

Het kwartje moet volgens mij nog vallen, want ik denk de hele tijd dat ik droom. Wow echt waanzinnig 8)

Hierbij enkele foto's die ik vorige keer bij de 1e bezichtiging heb gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(het regent nu veel te erg, dus foto's op zijn thuislocatie kan ik nu even niet maken)

Blij als een kind ermee. Wow, m'n leven is ineens geupgrade met factor 50!!

Bart70
Contacteer:

Re: Atmoz [BMW 335i Coupe xDrive gekocht!!!]

Bericht door Bart70 » 09 mei 2015, 15:39

Dikke wagen hoor :duimen:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”