Deze 528i touring is een jaar of 7 geleden ingeruild door mijn ouders met een dikke 330.000km op de teller. Auto was wel goed onderhouden, maar zeker geen 2,5 ton op de teller.....
Deze misschien laten staan
Deze misschien laten staan
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr
Deze 528i touring is een jaar of 7 geleden ingeruild door mijn ouders met een dikke 330.000km op de teller. Auto was wel goed onderhouden, maar zeker geen 2,5 ton op de teller.....
Daarnaast is ook de OEM navigatie verdwenen.
Re: Deze misschien laten staan
Misschien is de motor een keer vervangen geweest in die 7 jaar? Als er al 330K opstond 7 jaar geleden, is dat niet zo gek.
Maar dan had de verkoper dat wel wat duidelijker in de omschrijving mogen zetten.
Maar dan had de verkoper dat wel wat duidelijker in de omschrijving mogen zetten.
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Tja, ook pas 3 maanden actief op MP, dan zou ik er al sowieso niet op reageren
Ik weet dat het voor iedereen de eerste keer moet zijn en een keer actief moet worden daar, maar ik sla die toch altijd over.
En hij heeft de auto ook pas sinds januari.....
@ degids: de auto heeft heel lang (de afgelopen 2 jaar ongeveer) bij een handelaar gestaan. Deze handelaar gemaild over de onjuiste km stand. Enige reactie was dat het kenteken van de site werd gehaald.