Luuk E91 2006

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Luukbmwe91

Luuk E91 2006

Bericht door Luukbmwe91 » 13 apr 2015, 13:19

Allereest zal ik mij even voorstellen, mijn naam is Luuk en ben in het bezit van de E91 2006, ik het het forum nog niet eerder nodig gehad aangezien ik nu al 3 jaar probleemloos kilometers maak in mijn beemer.

Ik hoop dat jullie mij met het onderstaande probleem kunnen helpen.

Sinds eind vorig jaar merk ik nu dat de "vernislaag" los laat bij de spiegels en bij de bumpers, is hier nog wat aan te doen qua lakgarantie ? weet iemand ook of hier ook een soort van coulance regeling voor is ? en komt dit vaker voor?

Bart70
Contacteer:

Re: Luuk E91 2006

Bericht door Bart70 » 13 apr 2015, 17:33

Welkom hier Luuk !

Ik heb je topic even hierheen verplaatst en de titel gewijzigd, omdat dit het voorsteltopic is, je vraag kun je alsnog in het betreffende subforum stellen :duim:

Heb je ook fotootjes van de wagen ?

Mocht je vragen hebben over het forum, en/of hulp hierbij nodig hebben, stuur een van de moderators dan even een pm, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe :P

mieske90
BimmerPortal Team

Re: Luuk E91 2006

Bericht door mieske90 » 13 apr 2015, 18:34

Welkom Luuk,

inderdaad klote dat je wagen lakschade heeft, moet eigenlijk niet kunnen had hier bij me vorige BMW ook last van.

foto's zijn altijd welkom.

vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E91 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:
Afbeelding
Volgende evenement:

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”