Goeden avond,
Ik ben mitchell kom uit barendrecht en ben de trotse eigenaar van een E61 touring 525 uit 2005.
Ik hoop hier veel info en hulp te kunne krijgen met een probleem in de bmw .
Groetjes
Mitchell E61 touring
Re: Mitchell E61 touring
Hallo Mitchell,
Welkom op het forum!
We hebben genoeg topics die je zo kunt vinden via de zoekfunctie, en je kunt ook altijd je eigen topics starten.
Als je vragen hebt kun je ons altijd een berichtje sturen!
Heb je misschien leuke foto's van je wagen? Ben benieuwd!
Welkom op het forum!
We hebben genoeg topics die je zo kunt vinden via de zoekfunctie, en je kunt ook altijd je eigen topics starten.
Als je vragen hebt kun je ons altijd een berichtje sturen!
Heb je misschien leuke foto's van je wagen? Ben benieuwd!
Welkom Mitchell !
Zelfde wagen als mij, alleen jaartje jonger
Heb je meer info over de wagen en jezlef ?
Fotootjes zijn erg welkom hier
Zoals Kevin al schreef, zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Ook nog interesse in het BMW 5 Serie Event ? Zie de link in mijn onderschrift voor meer info en aanmelden.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
[p.s. maak gerust een showroomtopic aan als je plannen hebt met met de wagen, voor iedereen erg leuk[/i]
Zelfde wagen als mij, alleen jaartje jonger
Heb je meer info over de wagen en jezlef ?
Fotootjes zijn erg welkom hier
Zoals Kevin al schreef, zoek je meer info over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook altijd even de zoekfunctie hier op het forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Ook nog interesse in het BMW 5 Serie Event ? Zie de link in mijn onderschrift voor meer info en aanmelden.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en hopelijk tot de 19e
[p.s. maak gerust een showroomtopic aan als je plannen hebt met met de wagen, voor iedereen erg leuk[/i]
Welkom !!
Informatie over E61 is hier veel te vinden.
Succes !!
Informatie over E61 is hier veel te vinden.
Succes !!
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Mitchel,
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E61 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
volgende evenement: 19 april 5-serie event