Dag,
Ik ben Gerben, 44 jaar uit Utrecht. Redelijk nieuw op dit forum, dus tijd om me voor te stellen. Ik heb een 320i High Executive uit 2006. Mijn eerste BMW na de nodige Alfa's, CItroëns en een Volvo. Geen seconde spijt van, alleen moet ik eraan wennen dat ik me ineens af en toe moet verantwoorden voor mijn auto. Gebeurde met Volvo en Citroen niet ;-)
Maar goed, ik hoop mijn bijdrage hier te kunnen leveren.
Fijn weekend!
Gerben
Gerben e90 320i
- Gerbenvandenhurk
Gerben e90 320i
BMW 320i sedan e90
Re: Gerben e90 320i
Hoi Gerben, welkom hier !
Wat bedoel je met verantwoorden ? In de zin van, dat iedereen ineens denkt van zo die heeft een dikke bak
?
Heb je ook fotootjes ? We love pictures namelijk
Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, stuur maar even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Heb je vragen over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en wacht gespannen de fotootjes af
Wat bedoel je met verantwoorden ? In de zin van, dat iedereen ineens denkt van zo die heeft een dikke bak

Heb je ook fotootjes ? We love pictures namelijk

Heb je vragen over het forum, en/of hulp hierbij nodig, stuur maar even een pm naar een van de moderators, we zullen je dan zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
Heb je vragen over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan ook de zoekfunctie op dit forum, deze voorkomt meestal het eventueel onnodig starten van een nieuw topic.
Verder wens ik je natuurlijk vele veilige en probleemloze kilometers toe en wacht gespannen de fotootjes af

- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Gerben,
mooi om te horen dat je gelukkig bent met je nieuwe aanwinst
foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
fijn weekend
mooi om te horen dat je gelukkig bent met je nieuwe aanwinst

foto's zijn altijd welkom.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E90 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events

fijn weekend
- Gerbenvandenhurk
Ja, precies. Verantwoorden voor een BMW. Opmerkelijk. Ik ga even uitzoeken hoe ik een foto kan plaatsen 

BMW 320i sedan e90