Misschien wel het vreemdste topic in styling ooit. Het verhaal is als volgt. In september gaan ik en mijn vriendin elkaar het ja-woord geven in Spanje! Omdat de kosten (zoals verwacht) aan alle kanten de spuigaten uitlopen hebben we besloten om onze eigen auto als trouwauto te gebruiken (in onze ogen is een E60 daar prima voor geschikt).
Buiten het feit dat mijn auto van buiten dus tip top in orde moet zijn (project!) zoek ik naar manieren om de auto te versieren. De versiering moet de mogelijkheid hebben in NL alvast een keer te proberen en dan de versiering mee te nemen naar Spanje om daar op de trouwdag de auto te versieren. Dus een vers bosje bloemen is helaas geen optie.
Ik weet dan BMW vaak wordt gebruikt als trouwauto, maar ik weet niet hoeveel van jullie dit al eens gedaan hebben of goede tips hebben.
Onder het motto, niet geschoten altijd mis, als iemand hier ervaring mee heeft of mij kan helpen met goede tips...jullie zouden mij (ons) heel blij maken!
Voorbeeld:

Maar dan beter natuurlijk haha. Onze kleur is wit, dus dat maakt het misschien iets eenvoudiger!
Thanks in advance!