Klopt dat kan met lm1,alleen niet in DWAS maar in CAS en LMA moet coderen.Lowkey schreef:Kan prima met LM1 via kofferbakknop.
DWAS en LMA coderen.
De tijd die hij aan blijft is hetzelfde als de coming-home light tijd in seconde in Idrive.
Bij mij werkt het althans prima E60 2003
Welcome lights programmeren
Re: Welcome lights programmeren
BMW UITLEZEN(E,F,G series),CODING,PROGRAMMING
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
FSC’s CIC NBT NBT EVO CARPLAY
RESET ISN 6HP 8HP Versnellingsbakken
BMW SLEUTELS BIJMAKEN E en F Serie.
Wat zijn jullie toch hardleers.
Of je nu naar je auto loopt of weggaat, een druk op je afstandsbediening kofferbakknop en je Xenon + achterlichten gaan aan met LM1.
Of je nu naar je auto loopt of weggaat, een druk op je afstandsbediening kofferbakknop en je Xenon + achterlichten gaan aan met LM1.
F10 N57N
- twanheering
Maar bij deze lukt het wel, zie video's:http://m.youtube.com/watch?v=GzJ1j_C5FNg
http://m.youtube.com/watch?v=dpaobm4ys4Q
- twanheering
Ja dat is ook wat ik begrijp uit de video's en berichten op andere fora!Lowkey schreef:Wat zijn jullie toch hardleers.
Heeft helemaal niets met hardleers te maken, blijkbaar heb ik dit ooit gemist want ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat dit alleen met een lm2 kon, welcome lights/leaving home lights.Lowkey schreef:Wat zijn jullie toch hardleers.
Of moeten we er maar klakkeloos vanuit gaan dat jij alles weet Lowkey ? We proberen hier allemaal te helpen en elkaar te verwittigen van wat wij weten of denken te weten. Vaak worden hier ook dingen door elkaar gehaald, wat Tom_iI aanhaalde.
Een iets andere toon zou je beter staan
Dat is toch ook wat ik vertel, heb alleen gepreciseerd dat het de coming home lights zijn die dan aangaan en niet de welcome lights. Coming home lights zijn niet dezelfde als de welcome lights.Degids schreef:Dan kun je toch gewoon naar je auto lopen, op je kofferbakknop rammen en dan gaan toch je lichten aan? Dat is volgens mij precies wat de TS wil.tom_il schreef:... coming home lights die aangaan wanneer je aan de groot licht schakelaar trekt nadat je de sleutel uit het contact genomen hebt.
Deze laatste kan je idd op de kofferbak knop zetten, welcome lights niet.
Persoonlijk vind het niet "de" oplossing omdat je soms de koffer open doet terwijl dat dit niet de bedoeling was.
525d E61 2007 pre-LCI
twanheering schreef:Maar bij deze lukt het wel, zie video's:http://m.youtube.com/watch?v=GzJ1j_C5FNg
Da's mijn auto in het eerste filmpje
F10 N57N
Sorrym het was niet de bedoeling, ik vond het alleen vreemd dat er wordt gezegd dat je het kunt programmeren op je sleutel en dat het daarna weer wordt ontkent.Bart70 schreef:Heeft helemaal niets met hardleers te maken, blijkbaar heb ik dit ooit gemist want ik ben altijd in de veronderstelling geweest dat dit alleen met een lm2 kon, welcome lights/leaving home lights.Lowkey schreef:Wat zijn jullie toch hardleers.
Of moeten we er maar klakkeloos vanuit gaan dat jij alles weet Lowkey ? We proberen hier allemaal te helpen en elkaar te verwittigen van wat wij weten of denken te weten. Vaak worden hier ook dingen door elkaar gehaald, wat Tom_iI aanhaalde.
Een iets andere toon zou je beter staan
F10 N57N
Inderdaad klein nadeel, als je iets te lang drukt gaat je kofferbak open. Je moet "met beleid" klikken.tom_il schreef:Dat is toch ook wat ik vertel, heb alleen gepreciseerd dat het de coming home lights zijn die dan aangaan en niet de welcome lights. Coming home lights zijn niet dezelfde als de welcome lights.Degids schreef:Dan kun je toch gewoon naar je auto lopen, op je kofferbakknop rammen en dan gaan toch je lichten aan? Dat is volgens mij precies wat de TS wil.tom_il schreef:... coming home lights die aangaan wanneer je aan de groot licht schakelaar trekt nadat je de sleutel uit het contact genomen hebt.
Deze laatste kan je idd op de kofferbak knop zetten, welcome lights niet.
Persoonlijk vind het niet "de" oplossing omdat je soms de koffer open doet terwijl dat dit niet de bedoeling was.
F10 N57N
@tom_il: ik probeerde jou ook niet terecht te wijzen. Ik gebruikte jouw quote juist om Bart in te laten zien dat het wel mogelijk is met lm1.
Dat het dan niet Welcom lights heet, maar coming home lights, dat zal de TS niet boeien. Hij wil gewoon z'n lampen aandoen met een knoppie.
Dat de kofferbak wel eens per ongeluk open kan gaan lijkt mij ook niet echt een groot issue. Immers, als je deze functie gebruikt als "Welcome lights", dan ben je toch van plan om in te stappen en weg te rijden.
Gebruik je het als coming home lights, dan heb je wel een issue inderdaad. Je wilt niet je kofferbak open hebben staan de hele nacht.
Dat het dan niet Welcom lights heet, maar coming home lights, dat zal de TS niet boeien. Hij wil gewoon z'n lampen aandoen met een knoppie.
Dat de kofferbak wel eens per ongeluk open kan gaan lijkt mij ook niet echt een groot issue. Immers, als je deze functie gebruikt als "Welcome lights", dan ben je toch van plan om in te stappen en weg te rijden.
Gebruik je het als coming home lights, dan heb je wel een issue inderdaad. Je wilt niet je kofferbak open hebben staan de hele nacht.
Showroom:
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
BMW E61 535d 2005 Silbergrau Metallic
Als je een touring hebt wil je dit ook niet, want je ziet het niet als hij uit slot is. Terug uitstappen is zeer vervelend zoals wanneer de bagagerollo nog op staat

Ik hou van correcte info, zeggen dat de welcome lights zijn die aangaan is niet correct. Daarom mijn uitleg.
Ik hou van correcte info, zeggen dat de welcome lights zijn die aangaan is niet correct. Daarom mijn uitleg.
525d E61 2007 pre-LCI
Ik was in de veronderstelling dat hier weer eens dingen door elkaar gehaald gingen worden en sluit me aan bij Tom_iI, gaarne de juiste benaming, al is het welcome home gebeuren een hot item als je het over spraakverwarring gaat hebbenDegids schreef:Maakt toch niet uit onder welke noemer je het schaart...
Als die lichten maar aanspringen wanneer je op de knop drukt.
Als je verkeerde benamingen gaat gebruiken, krijg je ook verkeerde antwoorden.
Maar we kunnen dus simpel concluderen dat het mogelijk is om de coming home verlichting aan te laten gaan met een lm1, of het wenselijk is, is een andere discussie
Leuke mod moet ik zeggen... Alhoewel, het lijkt me wel een lekkere accuvreter, zal het niet?
Groeten, Marco
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
INSTALLING SUMMER.....
██████████░░░░░░░░░░ 44% DONE.
Installation failed. 404 error: Season not found.
- twanheering
Dat valt reuze mee, de verlichting blijft maar een paar seconden branden (in te stellen in Idrive). Dat kan je accu met gemak aan!
Nu ben ik toch wel eens benieuwd of dit alsnog bij mijn 2004 kan.
Mij is verteld dat dit niet kon,en zelf kan ik er niet over oordelen daar ik er geen verstand van heb.
Met de zomertijd komend weekend vind ik het niet belangrijk meer,enkele met de donkere dagen is het fijn als extra licht.
Mij is verteld dat dit niet kon,en zelf kan ik er niet over oordelen daar ik er geen verstand van heb.
Met de zomertijd komend weekend vind ik het niet belangrijk meer,enkele met de donkere dagen is het fijn als extra licht.
F10 LCI 518d luxuryline spacegrau
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203
Ex:F20 116i sparkling bronze
Ex: E60 530d olivin metallic
Ex: E46 328Ci titan silber
Showroom
http://bimmerportal.nl/forum/viewtopic. ... 20&t=39203