BMW 525i van Pauluz

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
rubbere ronnie

Re: BMW 525i van Pauluz

Bericht door rubbere ronnie » 13 mar 2015, 23:47

Het spijt me hoor, maar er zijn toch een hoop mensen met een ruggengraat als een vaatdoek.
Je vind een bepaalde soort achterlicht zelf mooi, dan zeggen drie personen dat ze het niets vinden.
En dan besluit je het maar niet te doen. :gek:

Als jij je auto pimpelpaars met roze stippen mooi vind en je wilt dat graag hebben dan doe je dat toch gewoon, lekker belangrijk wat een ander vindt.

bjornb

Bericht door bjornb » 14 mar 2015, 00:53

rubbere ronnie schreef:Het spijt me hoor, maar er zijn toch een hoop mensen met een ruggengraat als een vaatdoek.
Je vind een bepaalde soort achterlicht zelf mooi, dan zeggen drie personen dat ze het niets vinden.

Als jij je auto pimpelpaars met roze stippen mooi vind en je wilt dat graag hebben dan doe je dat toch gewoon, lekker belangrijk wat een ander vindt.
Haha ik dacht hetzelfde...die is snel overtuigd! Thnx voor je mooie foto's voor mij extra bevestiging dat ik styling 138 erg mooi vind!

rubbere ronnie

Bericht door rubbere ronnie » 14 mar 2015, 01:21

Great minds think alike Björn whahaha.
Maar on topic, pauluz, gewoon doen wat je zelf mooi vind.

En als je het nog wilt weten, ja ik vind die smoke achterlichten wel mooi en had ze ook bijna gekocht.
En er is zelfs iemand hier met een topic in het showroom gedeelte die ze op zijn auto heeft.
Kan je zien dat ze echt wel heel mooi staan.
Weet alleen even niet hoe hij heet.

Joep

Bericht door Joep » 14 mar 2015, 08:04

Mooie auto veel plezier er mee :duim:

Pauluz

Bericht door Pauluz » 15 mar 2015, 18:33

rubbere ronnie schreef:Het spijt me hoor, maar er zijn toch een hoop mensen met een ruggengraat als een vaatdoek.

Het ging mij even meer om de kwaliteit, aangezien er ook veel spullen op de markt zijn die echt slecht zijn. Maak je verder iets minder druk om mijn ruggengraat en trek niet te snel je conclusie's :whistle:

Pauluz

Bericht door Pauluz » 15 mar 2015, 18:35

DennisE61 schreef:Welkom,

Mooie nette auto, veel plezier ermee.
Die extra stuk op de hoofdsteunen hoe heet zoiets?
Dit wil ik er ook op hebben.
Deze horen geloof ik bij de comfortstoelen, en zitten echt vast aan de hoofdsteun en denk niet dat je alleen die extra kussentjes los kan kopen laat staan makkelijk/mooi bevestigen. Heb even gekeken of ze los op marktplaats staan ofzo maar heb ze niet gevonden. Misschien wat sloperijen contacteren?

Pauluz

Bericht door Pauluz » 15 mar 2015, 18:36

Ik vroeg me af of iemand bekend is met het niet werken van een verwarmde buitenspiegel. Rechts doet het wel maar links niet. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Spiegel klapt nog wel gewoon in maar verwarmd niet. Op het forum kon ik er zo snel niets over vinden.

Bart70
Contacteer:

Bericht door Bart70 » 15 mar 2015, 18:55

Nog niet eerder tegengekomen, misschien de deurmodule kapot ? Wagen al laten uitlezen ? Een kapotte deurmodule komt dan wel naar voren dacht ik.
En anders wordt ik wel gecorrigigeerd hier ;)

Bjorn525d

Bericht door Bjorn525d » 15 mar 2015, 18:59

Kun je de spiegel zelf wel nog verstellen?

bjornb

Bericht door bjornb » 15 mar 2015, 20:07

Ik denk dat het verwarmingselement in het glas kapot is. Uitlezen is misschien wel het beste.

Pauluz

Bericht door Pauluz » 15 mar 2015, 20:18

Ja echt alles werkt behalve de verwarming... Dinsdag maar even laten uitlezen dan.

Pauluz

Bericht door Pauluz » 17 feb 2016, 13:48

Inmiddels rijd ik alweer een jaar met veel plezier in de 5. Niet veel problemen gehad en wat er was op kunnen lossen dankzij dit forum.

Recent een origineel M pakket aangeschaft en gemonteerd, heel blij mee maakt de auto net wat sportiever. Gisteren ook weer een beurtje gedaan en luchtfilter vervangen voor K&N exemplaar, nog niet echt ver mee gereden dus moet nog kijken of het verschil maakt. Auto is in ieder geval klaar voor de wintersport vanavond even de dakkoffer passen en volgende week naar de poetser.

Verder binnenkort de raamlijsten zwart laten wrappen, ramen tinten en een setje zwarte nieren proberen. Dit zal waarschijnlijk eind maart gebeuren. Mijn xenon kleurt roze dus deze zal ook vervangen worden moet alleen nog even uitvogelen welke ik nodig heb.

Zo staat ie er nu bij....

Afbeelding

Vunz

Bericht door Vunz » 17 feb 2016, 14:23

Blink blink
Verbruik van mijn Bimmer Afbeelding
Mijn E60
Mijn oude E90
Mijn oude E91

Bart70
Contacteer: