Chris en zijn 330Ci
Re: Chris en zijn 330CI
Hahahaha, ja joh, de zusjes lijken op elkaar, helemaal omdat ze een eeneiige tweeling zijn....

||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
-
streamline
- Berichten: 1832
- Lid geworden op: 10 sep 2011, 16:35
Re: Chris en zijn 330CI
Ik rijd al 40.000 km rond met Moog draagarmen en bussen en die zijn spelingsvrij....
Re: Chris en zijn 330CI
Ik heb meyle onder de e38.. heb ze er nu 50dkm onder zitten.. en ze beginnen ook al speling te vertonen.Amsterdammer schreef:Afgelopen weekend weer 480KM gereden, erg...erg blij om mijn auto weer terug te hebben![]()
Draagarmrubbers...zoveel keuze en meningen/ervaringen van BMW rijders ***witte vlag***
Moog, Febi, TRW, Meyle, Lemforder, Powerflex...
Beter oem of lemforder nemen.
Laatst gewijzigd door chrisb op 15 mar 2015, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Chris en zijn 330CI
Heb altijd Meyle gehad en na 90K waren deze nog zo strak als nieuw. De auto was erg verlaagd, maar reed er wel altijd rustig mee op mindere wegen.
- Amsterdammer
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 30 nov 2014, 13:43
- Locatie: Stockholm
Re: Chris en zijn 330CI
Nou heren, Meyle kost mij 65,- en Lemforder 78,-...voor een tientje meer neem ik wel een setje met net iets meer positieve geluiden.
Nu op zoek naar een uitlijnkoning met een Hunter systeem in de buurt van Amsterdam e.o...
Nu op zoek naar een uitlijnkoning met een Hunter systeem in de buurt van Amsterdam e.o...
Re: Chris en zijn 330CI
Dat was een 3 serie van 1200kg neem ik aan en geen 7 van 1800kg.--help schreef:Heb altijd Meyle gehad en na 90K waren deze nog zo strak als nieuw. De auto was erg verlaagd, maar reed er wel altijd rustig mee op mindere wegen.
Daar zit wel een groot verschil in.
Re: Chris en zijn 330CI
Een E46 weegt ook een goede 1500kg 
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact
Re: Chris en zijn 330CI
Cabrio of touring misschien 
- Amsterdammer
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 30 nov 2014, 13:43
- Locatie: Stockholm
Re: Chris en zijn 330CI
Ik kijk naar mijn groene pas en zie staan, massa rijklaar: 1540kg.
Re: Chris en zijn 330CI
ik gebruik al jaren meyle en altijd tevreden over, zijn kant en klare sets dus zo eronder geplaatst als de kogels een beetje los komen
Let wel even op of je m sportpakket 2 hebt, hier kan wel eens verschil in zitten dacht ik,
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
Let wel even op of je m sportpakket 2 hebt, hier kan wel eens verschil in zitten dacht ik,
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=31&fg=05
E61 545 N62
BMW K1300S
BMW K1300S
- Amsterdammer
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 30 nov 2014, 13:43
- Locatie: Stockholm
Re: Chris en zijn 330CI
In alle optielijsten die ik inmiddels voorbij heb zien komen, kan ik niets vinden over een M onderstel...maar het stond wel genoteerd als optie bij de advertentie van mijn auto. Tevens heb ik de schokdempers achter vervangen door Monroe's in november, die weer toe behoren (bestelnummer) aan een M onderstel...erg tegenstrijdig he haha 
We zien wel hoe het loopt...
Mijn Lemforder setje is onderweg, toevallig belt Auto Molenaar mij vandaag terug n.a.v. mijn email over de startproblemen...dus ik dacht en vroeg: Dat is opgelost, maar kunnen jullie misschien mijn auto uitlijnen?
Komende week even een naar Heerhugowaard rijden
We zien wel hoe het loopt...
Mijn Lemforder setje is onderweg, toevallig belt Auto Molenaar mij vandaag terug n.a.v. mijn email over de startproblemen...dus ik dacht en vroeg: Dat is opgelost, maar kunnen jullie misschien mijn auto uitlijnen?
Komende week even een naar Heerhugowaard rijden
Re: Chris en zijn 330CI
Doe de groeten aan Marco, de jonge eigenaar met bril.
En als je even de tijd hebt loop eens door de showroom, staan een paar mooie modellen tussen.
En op de 1ste en 2de verdieping staan ook hele leuke dingen en mogelijk spullen
waar je wat aan hebt.
En als je even de tijd hebt loop eens door de showroom, staan een paar mooie modellen tussen.
En op de 1ste en 2de verdieping staan ook hele leuke dingen en mogelijk spullen
waar je wat aan hebt.
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
Re: Chris en zijn 330CI
Das best een hoop. Scheelt maar 200 kg met mijn e38Amsterdammer schreef:Ik kijk naar mijn groene pas en zie staan, massa rijklaar: 1540kg.
- Amsterdammer
- Berichten: 273
- Lid geworden op: 30 nov 2014, 13:43
- Locatie: Stockholm
Re: Chris en zijn 330CI
Door afstand en tijd, helaas geen Molenaar geworden...wel draagarmrubbers vervangen en laten uitlijnen
Helaas is en blijft het dramatisch mbt weggedrag van mijn auto.
Ik heb het eea toegelicht onder het kopje Techniek, laatste kans ben ik bang...en anders gaat mijn auto weg vrees ik...
Helaas is en blijft het dramatisch mbt weggedrag van mijn auto.
Ik heb het eea toegelicht onder het kopje Techniek, laatste kans ben ik bang...en anders gaat mijn auto weg vrees ik...
Re: Chris en zijn 330CI
Heb je alleen de rubbers vervangen, niet de complete draagarm?
Dit kan ik nergens lezen namelijk, zelf vervang ik altijd de complete draagarmen. De reden daarvoor is dat dan ook de kogels vervangen worden. Deze krijgen namelijk ook speling. Dit zou een goede garage/uitlijnboer ook moeten constateren. Maar meestal wordt er alleen naar de buitenste kogels gekeken en niet naar de binnenste.
Dit kan ik nergens lezen namelijk, zelf vervang ik altijd de complete draagarmen. De reden daarvoor is dat dan ook de kogels vervangen worden. Deze krijgen namelijk ook speling. Dit zou een goede garage/uitlijnboer ook moeten constateren. Maar meestal wordt er alleen naar de buitenste kogels gekeken en niet naar de binnenste.
E61 545 N62
BMW K1300S
BMW K1300S




