Het wordt steeds gekker met mn Bimmer...
Was net klaar met werken, ontgrendel de deur, stap in ... wat denk je? gaat het alarm af. Nou en? zul je denken.
Ik heb optie s302a helemaal niet !!
Wat is hier aan de hand?
Raar, bij uitlezen kom ik de ecu niet tegen?
Fijn dat ik het ook weet nu dat er alarm op zit. Ik kreeg het ook niet uit, na 3 keer 30sec afgaan hield ie er vanzelf mee op. Ik zag mezelf al rijden, met toeterend en flitsend alarm op de A12
Geef nou gewoon toe dat je een BMW aan het jatten bent
Zonder gekheid, als hij naderhand ingebouwd is en niet op je datacard is bijgeschreven/aangemeld, vind je hem ook niet geloof ik tussen de foutmeldingen, als ik het goed begrepen heb van Source
Neem eens contact met hem op, gaat het helemaal goed komen !
Wat Bart zegt, grote kans dat dit het euvel is. Heb ik in het verleden ook al eens meegemaakt met mijn e39.
Waarschijnlijk een import uit Duitsland, of niet?
Ja het is een import, mn kenteken is ook uit 2008.
Als ik er zo over nadenk, kan het wel kloppen dat het naderhand ingebouwd is. Aan de binnenspiegel heb ik ook geen rood lampje, dat zit in de hemel gebouwd. Vroeg me altijd al af waar dat voor was.
Als het een officieel BMW na-inbouw alarm is dan is deze heel gemakkelijk op de auto te coderen heb ik mij destijds bij de e39 laten vertellen.
Mvg,
Vincent
Dat is wel een duur grapje hoor incl spiegel. Ruim 1000,- dacht ik.
Alarm zit bij mij niet onder de motorkap volgens mij want ik ben het daar nog nooit tegengekomen. Ik weet wel dat aftermarket daar vaak geplaatst wordt omdat hier domweg het meeste plek is en het gemakkelijkst te plaatsen.
als het goed is zit bij een e61 het alarm ergens bij het rechter achterwiel in de buurt en idd lampje aan de spiegel.
dus lijkt me idd een aftermarket alarm