maten van de velgen:
20 inch
9,5J ET46
10,5J ET35

Vind deze ook een stuk mooier, maar weer te sjonnie-achtig onder een E61Degids schreef:Ik vind de BMW equivalent van deze velg een heel stuk mooier: style 128
De style 172 vind ik dan weer wel mooiQuadrantz schreef:
Ik twijfel nu alleen tussen deze en de 172.
maak jij er toch fijn een VW van. Ik slaap er niet minder om, kindergeleuter of nietM.arco schreef:De 128 zijn wel mooi, alleen half nederland rijdt er al zo'n beetje op. Heb ooit een E60 gezien op 21' 128érs, dat is wel erg dik overigens..
Bmw heeft ook wel leuke wielen, uiteraard.. Maar het is ook mooi om wat anders te hebben dan een ander vind ik. Op een meeting vind je denk ik aardig wat rijders met style 128 wielen.. Als we allemaal het zelfde rijden is er ook geen ruk meer aan. Toch?
Wil weleens een E60 zien op een paar Bentleys o.i.d(en nee, de reactie hoeven niet meteen te komen van het is toch geen VW oid.. Dat geleuter is voor kinderen
)
Echt waar? Ik heb ze nog niet gezien in het wild..lekkerwijf1 schreef:Het klopt inderdaad dat de styling 128 als broodjes door nl rijden. Toen ik ze had waren ze nog uniek een paar jaar terug. Ik heb toen ook een jaar moeten zoeken naar de velgen. Maar nu staat heel mp er vol mee.
Een set velgen niet kopen omdat half Nederland er op rijdt is net zo'n geleuter natuurlijk.M.arco schreef:De 128 zijn wel mooi, alleen half nederland rijdt er al zo'n beetje op. Heb ooit een E60 gezien op 21' 128érs, dat is wel erg dik overigens..
Bmw heeft ook wel leuke wielen, uiteraard.. Maar het is ook mooi om wat anders te hebben dan een ander vind ik. Op een meeting vind je denk ik aardig wat rijders met style 128 wielen.. Als we allemaal het zelfde rijden is er ook geen ruk meer aan. Toch?
Wil weleens een E60 zien op een paar Bentleys o.i.d(en nee, de reactie hoeven niet meteen te komen van het is toch geen VW oid.. Dat geleuter is voor kinderen
)