Zojuist met mijn BMW E46 320D Compact uit 2002 stil komen te staan. Ervoor hoorde ik een flinke klap en leek het erop alsof mijn uitlaat ergens was afgebroken door het geluid wat ik daarna hoorde. Onderweg naar huis (Dacht dat het alleen de uitlaat was dus denk kan hem veilig thuis neerzetten) begon er rook naar binnen te komen en stopje de auto er opeens mee en heb ik hem op de vluchtstrook moeten zetten. Na de motorkap open te hebben gedaan zag ik dat mijn plastic motor afdekking op 1 punt helemaal was gaan smelten dus ik deze snel gedemonteerd en vond onderstaande. De auto start heel even en stopt er dan mee maar het lijkt me niets te maken hebben met het gedeelte wat gesmolten is of er moet een belangrijke kabel of sensor zijn doorgebrand. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Heb helaas niet goed onder de auto kunnen kijken omdat de auto best laag op de grond staat en ik hem alleen niet makkelijk op een stoeprand kan duwen. Het geluid lijkt op een afgebroken uitlaat alleen weet niet of de auto hierdoor op een gegeven moment stopt met rijden. Wellicht heeft iemand ervaring met wat hij op de foto ziet.
En wellicht kent iemand een goede auto monteur omgeving Den Bosch want de Bert Story is zo ongeloofelijk duur!!!

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!