Electronica problemen 535i F10

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
ochiba

Electronica problemen 535i F10

Bericht door ochiba » 23 jan 2012, 19:43

Beste BMW rijders,

langs deze weg wil ik vragen of er meer mensen met een 5 serie F10 bouwjaar 2010 problemen hebben met hun electronica?
Ik bedoel dan grote storingen die het hele systeem overhoop gooien en 150+ storingsmeldingen genereren in een paar seconden.

Denk dan aan een geheel zwart dashboard tijdens rijden in de avond en het uitschakelen van diverse systemen als gevolg van de storingen. Ik ben nu voor de 3e keer aan de beurt en de auto staat weer bij de dealer.
De eerste 2 keer dat de auto daar 1 a 1,5 week gestaan heeft zijn er modules, sensoren, accu enz. vervangen maar het was afgelopen vrijdag weer zo ver.

Ik heb geen klacht over de aftersales maar wel over de storing en ben benieuwd naar gelijksoortige ervaringen.

Greetz Ochiba

Fransosowitz

Re: Electronica problemen 535i F10

Bericht door Fransosowitz » 28 jan 2012, 22:13

Hier op het forum zijn nog weinig F10/F11 bezitters te vinden. Dus ik ben bang dat je weinig reacties gaat krijgen op je vraag.
Ik lees ook veel op andere BMW fora zoals autoweek en (het Duitse) motor-talk.de. Vooral op die laatste worden erg veel berichten en ervaringen gepost. Ik kan me niet herinneren dat ik daar al iets van jouw probleem ben tegen gekomen. Maar ik heb natuurlijk niet alles gelezen... Mijn tip is dan ook om eens te speuren op motor-talk.de:
http://www.motor-talk.de/forum/bmw-5er- ... -b776.html

Succes & ik hoop dat de problemen snel & definitief opgelost worden!

P.S.: stel je aub voor in het daarvoor bedoelde gedeelte op dit bimmerforum als je meer vragen wilt posten. Dank! :)

Marcel535i

Bericht door Marcel535i » 07 feb 2015, 18:43

Is dit probleem opgelost ? en wat was de oplossing?
Graag even melden dan kunnen anderen ook nog iets aan deze info hebben !

Groeten,

Marcel
I was Born to Move Wild .... BMW

Quadrantz

Bericht door Quadrantz » 08 feb 2015, 14:39

Ik denk dat de kans klein is Marcel dat je van de topic starter nog een reactie gaat krijgen...hij heeft één bericht gepost en dat was meer dan 3jr geleden ;).

Marcel535i

Bericht door Marcel535i » 08 feb 2015, 23:12

:gek:

daar horen we niets meer van ...... misschien zijn de problemen overgeslagen naar zijn computer !
I was Born to Move Wild .... BMW

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (F07 / F10 / F11) Techniek”