Remklauwen vervangen
Remklauwen vervangen
Mijn kennis heeft een e46 2002 325 ti, hij heeft zijn auto langs gebracht om de voor draagarm rubbers te laten vervangen. Dat is inmiddels gebeurd. De monteur heeft aangegeven dat de linksvoor remklauw vast zit, of niet goed functioneerd oid.
Wat is slim om te doen? Gewoon de linkerklauw vervangen of gelijk beide doen? Een budget nieuwe klauw gebruiken of voor ATE oid gaan?
Wat is slim om te doen? Gewoon de linkerklauw vervangen of gelijk beide doen? Een budget nieuwe klauw gebruiken of voor ATE oid gaan?
Re: Remklauwen vervangen
Je kan ook de boel even loshalen en schoonmaken met een staalborstel en remmenreiniger. Vergeet de bussen ook niet.
-
matheeuwissen
- Contacteer:
Revisie set halen. Je kunt het met een staalborstel en remmenreiniger even rekken. Maar dat werkt echt niet voor een lange periode.
Ik zelf heb twee nieuwe klauwen erop gezet. Ik was iets van 200 euro kwijt. Maar een revisie set is veel goedkoper.
Ik zelf heb twee nieuwe klauwen erop gezet. Ik was iets van 200 euro kwijt. Maar een revisie set is veel goedkoper.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
als de oude remklauw nog los te halen is, dan gewoon reviseren, revisiesetje halen kost geen drol. En maar klein beetje werk
Zit je aan een duur uurtarief vast, of wil de klauw niet meer fatsoenlijk los. dan zou ik een gebruikt klauwtje ergens zien te regelen. En zolang de andere kant nog prima werkt zou ik die mooi laten zitten.
Zit je aan een duur uurtarief vast, of wil de klauw niet meer fatsoenlijk los. dan zou ik een gebruikt klauwtje ergens zien te regelen. En zolang de andere kant nog prima werkt zou ik die mooi laten zitten.
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019
Is het niet dat wanneer 1 kant 'kapot' is de andere kant snel zal volgen? Of kan het gewoon zo zijn dat de andere kant nog makkelijk jaren mee kan?Joostb schreef:als de oude remklauw nog los te halen is, dan gewoon reviseren, revisiesetje halen kost geen drol. En maar klein beetje werk
Over reviseren lees ik niet al te veel positieve reacties, is een tijdelijke oplossing lees ik?
Maakt het verder nog uit welk merk je koopt, is een no name klauw ook goed te doen? Het is niet dat het budger er niet is, maar waarom teveel betalen als het met minder ook kan.
kan best dat de andere kan nog jaren mee gaat. Het is ook geen slijtage ding normaal gesproken.Is het niet dat wanneer 1 kant 'kapot' is de andere kant snel zal volgen? Of kan het gewoon zo zijn dat de andere kant nog makkelijk jaren mee kan?
als die zuiger er mooi heel uit komt (en niet te vast zit) dan is het zeker geen tijdelijke oplossing. Mooi alles goed schoonmaken en in elkaar zetten. Heb dat ook bij mijn andere auto gedaan, gelijk een kleurtje gegeven, daarna nog jaren mee rond gereden.Over reviseren lees ik niet al te veel positieve reacties, is een tijdelijke oplossing lees ik?
BMW 520i touring (G31) M-sport 2019