Steven - E46 330i
Re: Steven - E46 330i
nadien op 205/50/17 banden gereden en daarom deze 7J-velgen gekocht (Style 98)
(die dunnere banden geven iets meer gevoel)

(die dunnere banden geven iets meer gevoel)

nadien zitten uitkijken naar lightweight wielen, uiteindelijk voor deze OZ Alleggerita's gekozen,
verschil in acceleratie merk je, hoewel ik denk het verschil in spoorbreedte te merken (ET40 ipv ET47), misschien sneller in snelle bochten, maar niet in trage, daarom dat ik later wellicht op maat lightweights (met gekozen ET waarde) ga laten maken bij Braid
verschil in acceleratie merk je, hoewel ik denk het verschil in spoorbreedte te merken (ET40 ipv ET47), misschien sneller in snelle bochten, maar niet in trage, daarom dat ik later wellicht op maat lightweights (met gekozen ET waarde) ga laten maken bij Braid
had de velgen liefst in standaard zilver besteld, maar is niet mogelijk, als ik ze zou houden zou ik ze laten herspuiten in zilver
nog een aantal foto's
nog een aantal foto's
foto's zijn trouwens genomen in Zeeland, woon niet ver van de grens met Nederland!
behalve de sneeuw-foto's, die zijn van laatst maandag in de Ardennen, paar leuke weggetjes ontdekt waar ik wat marge had voor kleine drifts in de bochten
behalve de sneeuw-foto's, die zijn van laatst maandag in de Ardennen, paar leuke weggetjes ontdekt waar ik wat marge had voor kleine drifts in de bochten

- Outside the Box
Mooie bak! Ik zou zelf geen sedan willen maar hij ziet er wel tip top uit
Ook mooi dat het een handbak is
Ook mooi dat het een handbak is
mijn showroom viewtopic.php?f=29&t=40928
E46 328 Coupe
E46 328 Coupe
thanks, ja wel tevreden van,
trouwens een sedan scoort best op stijfheid (igv de niet inklapbare achterbank), maar een coupé is wel het mooist!
velgen heb ik ook niet gekocht voor de looks maar gewoon omdat ik s wou proberen met lightweights
nu nog de ophanging in orde krijgen!
trouwens een sedan scoort best op stijfheid (igv de niet inklapbare achterbank), maar een coupé is wel het mooist!
velgen heb ik ook niet gekocht voor de looks maar gewoon omdat ik s wou proberen met lightweights
nu nog de ophanging in orde krijgen!

Ik vind persoonlijk niet de coupe het mooiste wel heel erg mooi maar doe mij maar een sedan
mooie auto hoor!

Mooie auto hoor, wees er zuinig op.
Gezien ik nog 2 kids heb is een coupe niet voor mij weggelegd.
Mooie foto's by the way in de sneeuw
Gezien ik nog 2 kids heb is een coupe niet voor mij weggelegd.
Mooie foto's by the way in de sneeuw

1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat