Alec uit Amsterdam
Na afscheid genomen te hebben van mijn oude rammelende volvo eindelijk genoeg gespaard om over te stappen naar de BMW E61 Touring 525i Zwart 2005.
Geweldige auto, super rijgedrag, mooie lijn. Tja een BMW in bezit, wat ben ik trots en blij.
Aangezien ik een standaard touring heb en hier nog een paar aanpassingen aan wil doen en wat informatie / ervaringen zoek ben ik op dit forum beland.
De vragen
- Velgen en wegligging
Hier lees ik veel verschillende verhalen over.
Mijn voorkeur gaat naar 128 19" plaatsen maar ben beetje huiverig voor slechte rij eigenschappen en gebrek aan comfor waar de bmw toch echt in uitspringt. Wat rijd dit zalig.
- Met de investerijng in nieuwe velgen wil je natuurlijk ook de auto iets verlagen voor het totaal resultaat.
Mijn conclusie dusver:
Denk dat ik dit n.a.v. positieve ervaring op forum in Geel (B) wil laten doen. Prijs kwaliteit verhouding.
Eibach veren plaatsen op OEM shockdempers lees hier veel goeds over. Achter luchtvering en deze software matig laten verlagen.
-Raamlijsten van chroom naar zwart
Dit zie ik bij aantal forum showroom autos en ben benieuwd hoe dit in zijn werk gaat. Ziet er erg mooi uit op een al zwarte auto.
Wie heeft advies en goede raad voor een enthousiaste nieuwe bmw rijder.
ohja en nog HG nieren zwart