BMW E36 325I cabrio

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
Justin Hoogstraten

BMW E36 325I cabrio

Bericht door Justin Hoogstraten » 28 dec 2014, 19:23

Hallo beste forumleden,

ik ben Justin Hoogstraten 18 jaar en woon in vleuten provincie Utrecht .

ik heb dit jaar op 9/11 (niet de beste en de veiligste datum om een auto te kopen ) heb ik mijn eerste BMW aangekocht een E36 cabrio 325I midnight blue met wit leren interieur. Eigenlijk was ik geen BMW liefhebber vond het altijd wel mooie auto's maar niet mij style, ik was meer van de VAG maar dat is sterk omgeslagen in een jaar tijd ,ik heb een baan bij Hans Severs bij de vesteging woerden waar ik het super naar me zin heben veel moois voorbij zie komen van Alpina's tot AC Schnizer natuurlijk ook de :///m: modellen en de limetid editions zoals de ///M5 50 jaren editie en de DTM edities :///m: 3/4 en als je dan daar een jaar loopt dan ga je de bimmer's wel waarderen. Het verhaal start bij een E30 die wel is langs kwam rijden op weg naar werk ik vond dat die modellen wel een mooie lijn hadden en er eigenlijk wel elke kant mee op kon dus Ben ik eens gaan rondneuzen op de wel bekende site marktplaats en natuurlijk gekeken wat er nou eigenlijk allemaal te krijgen was voor een E30, ik vroeg me ook af of er een ///M3 versie van was en ja hoor toen ging de wereld voor me open, nu wist ik eindelijk wat ik wilden. Dus heb heel lang gespaard en rondgesnuffeld en alles wat voor een E30 ///M3 te koop was gekocht ik had werkelijk alles alleen miste ik nog het belangrijkste onder deel ( de auto zelf ), ik heb dagen lang zitten zoeken voor een geschikte basis om mee te beginnen een goed chassis om mij originele verbreding's panelen op vast te nagelen en de rest wat ik natuurlijk al aangekocht had. ik vond na lang zoeken op marktplaats een E30 met een M50 motor afkomstig uit een 520I wat natuurlijk voor een jong van 18 al zeer bruut is om te rijden, maar toen puntje bij paaltje kwam bleek de wagen vreselijk tegen te vallen en was eerlijk gezegd gewoon bagger, en dus lekker laten staan waar hij stond. Na een dag ging de zoektocht gewoon weer verder ,alleen heb je dan nog zo iemand die je dan op andere gedachte probeert te brengenen en met goeie feiten komt om het maar toch ergens anders te zoeken en de E30 uit je me hoofd te zeten en misschien eens naar een nieuwer model zou moeten kijken (me vader ) maar dat wilde ik niet maar mij vader hij heeft altijd de E36 wel mooi gevonden vooral de coupe verzie dus is hij in ze vrije uurtjes gaan zoeken voor mij intussen wilde ik wel een cabrio bij nader inzien maar dat had hij al opgevangen, na een paar dagen zoeken had hij er een paar op een rij gezet voor me en mij oog viel op eentje die ik wel wilde bekijken ( E36 325I cabrio) maar kreeg het er nog niet echt warm of koud van maar ben gewoon wezen kijken met mij vader ,en toen ik hem zag staan vloog de vonk over op de foto's was hij al mooi maar in het echt nog veel mooier het leek wel alsof hij nieuw uit de fabriek kwam, die dag hebben we gelijk een deal gesloten en op een zaterdag heb ik hem samen met me ouders opgehaald.nu staat hij onder een autohoes in een warme en droge ruimte klaar om verbouwt te worden opgeleukt. ik hoop dat jullie mij verhaal op prijs stellen en mijn topic gaan volgen

mzvg.

justin.

Bart70
Contacteer:

Re: BMW E36 325I cabrio

Bericht door Bart70 » 28 dec 2014, 20:47

Welkom Justin !

En je voorsteltopic......q :amen:

Leuk, je werkt vlakbij waar ik woon, tijdje geleden nog daar geweest voor het kijkje achter de schermen en de check ;)

We zijn hier wel dol op fotootjes :whistle:

Erg leuk dat je vader je geholpen heeft met zoeken en dergelijke, bij mij ging het altijd precies andersom :)

Heb je vragen over het forum en/of hulp hierbij nodig, dan kun je altijd een van de moderators benaderen, we zullen je zo spoedig mogelijk proberen te helpen :duim:

Maak ook gerust een showroom aan, zijn we ook altijd dol op en kun je mooi al je vorderingen etc kwijt.

Zoek je iets over een bepaald onderwerp of probleem, probeer dan eerst de zoekfunctie op het forum, dit voorkomt vaak het onnodig starten van een nieuw topic.

Verder wil ik je natuurlijk namens het gehele team alvast een prettige jaarwisseling wensen en natuurlijk een gezond en gelukkig 2015 met vele veilige kilometers !

mieske90
BimmerPortal Team

Bericht door mieske90 » 28 dec 2014, 21:09

Welkom op het forum Justin

ja als je eenmaal met het bmw virus in aanraking komt, kom je er niet meer van af.
mooie uitgebreide voorstel topic, alleen we missen een paar foto's ;)

veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E36 tegen die tijd een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events :driving:

alvast een gelukkig en gezond 2015
Afbeelding
Volgende evenement:

BMWBoii

Bericht door BMWBoii » 28 dec 2014, 21:39

Welkom!

Foto'sssss :) :)

Tomba

Bericht door Tomba » 28 dec 2014, 22:12

Welkom Justin,