FM radio ontvangst nooit 100%
FM radio ontvangst nooit 100%
Wat mij opvalt en inmiddels begint te irriteren is dat mijn radio ontvangst nooit 100% is. Welke radiostation ik ook opzet
Er staat geen water in de achterklepspoiler, en lijkt er ook nooit in te hebben gestaan
iemand idee waar te zoeken?
Mvg,
Vincent
Er staat geen water in de achterklepspoiler, en lijkt er ook nooit in te hebben gestaan
iemand idee waar te zoeken?
Mvg,
Vincent
Re: FM radio ontvangst nooit 100%
Omdat er nu geen water in staat betekent niet dat het er nooit in heeft gestaan.... Hoe is de ontvangst van je sleutel, oftwel kan je van veraf de auto ver,- en ontgrendellen?
Sleutel ontvangst is niet altijd bijster goed. Opvallend voor een dure auto als deze.
Ontvanger in de achterspoiler toch verdenken en maar vervangen? Is wel een dure module zeg, €350,- euro
Meer ideeen?
Mvg,
Vincent
Ontvanger in de achterspoiler toch verdenken en maar vervangen? Is wel een dure module zeg, €350,- euro
Meer ideeen?
Mvg,
Vincent
die module vind je op het net voor 250 dus ff wat zoeken en je spaart al 100 euro uit.
het is een gekend probleem dat deze antenne nat word en het opgeeft
Heb het zelf ook gehad enje merkt het met name aan het afnemen van de afstand van de afstands bediening die steeds korter wordt.
Yep, alleen wie garandeert me dat deze module goed is en niet waterschade heeft opgelopen in het verleden.craen schreef:die module vind je op het net voor 250 dus ff wat zoeken en je spaart al 100 euro uit.
Iemand een betrouwbaar adres voor 100% functionerende 2e hands exemplaren
Mvg,
Vincent
voor 250 heb ik het over een nieuwe module.Vintiem schreef:Yep, alleen wie garandeert me dat deze module goed is en niet waterschade heeft opgelopen in het verleden.craen schreef:die module vind je op het net voor 250 dus ff wat zoeken en je spaart al 100 euro uit.
Mvg,
Vincent
zoek maar naar een duitse bmw onderdelen shop daar heb ik mijn toen ook gekocht maar kan je helaas geen naam geven want ik weet hem niet meer. wel weet ik dat ik 250 betaalde voor een nieuwe, je moet alleen kijken dat je de goede mhz neemt
edit.craen schreef:voor 250 heb ik het over een nieuwe module.Vintiem schreef:Yep, alleen wie garandeert me dat deze module goed is en niet waterschade heeft opgelopen in het verleden.craen schreef:die module vind je op het net voor 250 dus ff wat zoeken en je spaart al 100 euro uit.
Mvg,
Vincent
zoek maar naar een duitse bmw onderdelen shop daar heb ik mijn toen ook gekocht maar kan je helaas geen naam geven want ik weet hem niet meer. wel weet ik dat ik 250 betaalde voor een nieuwe, je moet alleen kijken dat je de goede mhz neemt
hier heb je een link
http://www.leebmann24.de/antennenversta ... 83564.html
kost 220 euro nieuw
Moet ik de 868 versie hebben?
Is zoiets plug and play of moet deze aangemeld worden?
Mvg,
Vincent
Is zoiets plug and play of moet deze aangemeld worden?
Mvg,
Vincent
je moet eens kijken of je achter op je sleutel ziet staan hoeveel je hebt, bij mij was dat de 868.
en dat is gewoon oude eruit nieuwe erin klaar
en dat is gewoon oude eruit nieuwe erin klaar