Tom's E46 320 touring
- marcovandaar
Re: Tom's E46 320 touring
Eindelijk zie ik je splittertjes!
Ziet er heel goed uit, hele verbetering, en je velgjes staan er ook heel mooi onder.
Totaal ander zicht!
Zal morgen eens rustig rond kijken!!
Ziet er heel goed uit, hele verbetering, en je velgjes staan er ook heel mooi onder.
Totaal ander zicht!
Zal morgen eens rustig rond kijken!!
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Zoo, (heb het al eerder gezegd) dat ziet er goed uit.
Maar toch heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt...
Misschien een paar andere spiegels?
Maar toch heb ik het gevoel dat er iets ontbreekt...
Misschien een paar andere spiegels?
Ik heb nog altijd een toekomst lijstje, waaronder ook uiteraard de m-spiegels. Nog even een beetje sparen 

Ziet er goed uit hoor Tom! 
Trouwens, een M-stuur zou ook niet misstaan

Trouwens, een M-stuur zou ook niet misstaan

www. M3 register .nl
Thanks voor de positieve reacties.
Toekomstlijstje:
-M stuur
-M spiegels
-Zwarte hemel bekledig
-Half-leer sport interieur
-Xenon
Eeeeuuuuhhhhhm.. Voor de rest geen idee eigenlijk nog andere suggesties (wat goedkopere)?
Toekomstlijstje:
-M stuur
-M spiegels
-Zwarte hemel bekledig
-Half-leer sport interieur
-Xenon
Eeeeuuuuhhhhhm.. Voor de rest geen idee eigenlijk nog andere suggesties (wat goedkopere)?
- bjornc
* ventieldopjes (bv die van Bertus, of gewone metalen)tom3touring schreef:..Voor de rest geen idee eigenlijk nog andere suggesties (wat goedkopere)?
* zonneband (wel een subtiele die transparanter word naarmate je naar onderen kijkt)
Ik heb altijd gehoord dat van die ventieldopjes echt niet goed is voor je ventiel, of is dat maar een fabeltje. Een zonneband is niet helemaal mijn ding.
Ik heb OEM BBS ventielen, lijkt me niet echt mooi passen op Schnitzers....bjornc schreef:* ventieldopjes (bv die van Bertus, of gewone metalen)

@Tom ; t/m 31 augustus kun je nog profiteren van de Groupbuy van de M-sturen....

www. M3 register .nl
- bjornc
Je verkoopt toch ook ///M ventieldopjes?BertusE46 schreef: Ik heb OEM BBS ventielen, lijkt me niet echt mooi passen op Schnitzers....![]()
Oh ja, nog een goedkope oplossing om je auto te modden:
- Spoiler: Laat zien
http://link.marktplaats.nl/192047171
Een beetje aan het kijken voor een coupe. Met de tegenwoordige benzineprijzen, was mijn oog gevallen op de m43 motor met 1980cc. Een 318 dus. Kwam deze vanmorgen tegen op marktplaats. Van de week eens gaan checken, en dan post is meer! (zwart = overzetten geen probleem :~ :~ )
Een beetje aan het kijken voor een coupe. Met de tegenwoordige benzineprijzen, was mijn oog gevallen op de m43 motor met 1980cc. Een 318 dus. Kwam deze vanmorgen tegen op marktplaats. Van de week eens gaan checken, en dan post is meer! (zwart = overzetten geen probleem :~ :~ )
UPDATE : laatste post!
Hé... heb je iets anders gekocht????? Vertel vertel!!!!!!!!!!!!!
-
haha lekker tegenstrijdig.. met 19 inch rijden en dan een lichtere motor kopen i.v.m. de benzineprijzentom3touring schreef:http://link.marktplaats.nl/192047171

Maar ik vind het toch een dikke strakke bak!! goed bezig
Ik zou zeker niet puur voor het verbruik van 320i naar 318i gaan.
Als je een beetje 'zuinig' rijdt met je 320i haal je hetzelfde verbruik hoor....
In een 318i wil je waarschijnlijk toch net ff wat meer gasgeven omdat je een 6cyl gewend bent....
Bovendien scheelt het verbruik sowieso al niet gek veel
Als je een beetje 'zuinig' rijdt met je 320i haal je hetzelfde verbruik hoor....

In een 318i wil je waarschijnlijk toch net ff wat meer gasgeven omdat je een 6cyl gewend bent....
Bovendien scheelt het verbruik sowieso al niet gek veel
www. M3 register .nl