Ja handig is dat he... Niet dus!tom_il schreef:In mijn wagen getest. Erin gaan zitten en daarna op slot gedaan met afstandsbediening.
Op geen enkele manier open te doen, niet doormiddel van hendel of centrale vergrendeling knop op het dashboard, niks werkt.
Dit is volgens mij deel van het alarm.
Wat wel werkt is raam inkloppen en op de ODB stekker laptop aansluiten en dmv juist software de wagen ontsluiten.
Durf niet zeggen of INPA voldoende is hiervoor.
Had BMW dusseldorp in Hoogeveen gebeld, sleutel na bestellen duurde 5 dagen (klonk nonchalant). Daar heb ik helaas de tijd niet voor aangezien er Sinterklaas spul achterin ligt. Nu had ik al een tijd contact met de parts manager van Zwartepoorte in Roosendaal aangezien m'n beamer daar altijd in onderhoud is geweest door de vorige eigenaar. Erg klantvriendelijk geholpen!! De beste man zei dat ik een kopie van het rijbewijs moet op sturen en het tenaamstellingensbewijs (kenteken ligt uiteraard in de auto). Al met al kost de portemonnee sleutel €43,- en zal hij woensdag bij Zwartepoorte binnenkomen (2dagen!!) en heb ik hem donderdag. Kortom, service is zeker wel aanwezig bij deze dealer.