bkr6equp bougies waar kopen?
bkr6equp bougies waar kopen?
Dag ik wil graag bkr6equp bougies kopen voor mn e46 320i. Helaas lijken sommige websites goedkoop. Totdat je uitcheckt en ineens de verzendkosten hoog zijn. Wie weet een goede betrouwbare en goedkope webshop of is de BMW dealer toch goedkoper?
Re: bkr6equp bougies waar kopen?
Altijd prijs opvragen bij dealer en vergelijken met de webshops is mijn ervaring.
Geloof het of niet : Soms is de dealer goedkoper!
Ik koop wel eens onderdelen bij :
bimmerparts.nl
offenga.nl
Geloof het of niet : Soms is de dealer goedkoper!
Ik koop wel eens onderdelen bij :
bimmerparts.nl
offenga.nl
Jeremy Clarkson : Speed has never killed anyone ; It's suddenly becoming stationary that gets you !!
-
Ik heb pas Offenga eens vergeleken met de dealer, toen kwam de dealer zelfs 40 euro goedkoper uit dan Offenga.
terwijl offenga dealer onderdelen koopt en verkoopt met hogere prijs. Dus gewoon naar dealer gaan is zelf inderdaad goedkoper en altijd de juiste onderdeel in handen.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
De dealer rekende 22 euro per bougie!
-
Zoals hier al gezegd, goed zoeken op het web of gewoon de onderdelenhandel op de hoek?
Zelf heb ik ze wel eens bij Amazon (uk) besteld. Die waren toen goedkoop. Omgerekend 40 euro voor 4 stuks inclusief verzenden. Standaardprijs van die dingen is ergens rond de 20 euro.
Succes,
Rob
Zelf heb ik ze wel eens bij Amazon (uk) besteld. Die waren toen goedkoop. Omgerekend 40 euro voor 4 stuks inclusief verzenden. Standaardprijs van die dingen is ergens rond de 20 euro.
Succes,
Rob
Ik heb ze altijd via MP kunnen bemachtigen en was ook altijd in de buurt. Zoals eerder genoemd is de dealer niet altijd de duurste in onderdelen.
1983: E12 520i automaat
1984: Ford Capri II 2.3GT
1985: E10 2002 ti
1992: E21 323i
2004: Alfa Romeo 156 2.0 16V (8,5 jaar)
2012: E46 328i Executive (5,5 jaar)
2019: E60 523i Executive LCI automaat
2020: Mitsubishi Outlander 2.0 Edition Two Automaat
VerkochtTomba schreef:http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... 37607.html

Kijk eens op porza.nl lage prijs en altijd snel geleverd
Het schoot me laatst weer te binnen. Ik heb bougies gekocht in Engeland en wel bij Doctor Car Parts. Daar kost een set van 6 stuks 62 pond (inclusief verzenden) en dat is omgerekend net geen 80 euro.
Succes,
Rob
Succes,
Rob
Ik heb ze op marktplaats gekocht bij deze verkoper: http://link.marktplaats.nl/m877931474
Gewoon via paypal betaald (dus beschermd indien niet geleverd of beschadigd) en de volgende dag binnen!
Was 66,95 incl verzenden.
Gewoon via paypal betaald (dus beschermd indien niet geleverd of beschadigd) en de volgende dag binnen!
Was 66,95 incl verzenden.