@Marco, veel geluk met de zoektocht naar een nette M5, ik ben zelf bijna 8 maanden bezig geweest voordat ik er 1 had

Klopt, en toen hij daar te koop stond had hij nog geen 1 tje op de kenteken,,,,,,,,, dus er is iets gebeurd in de tussentijd... (misschien diefstal ofzo?)Marco M schreef:Deze M5 heeft een tijd lang te koop gestaan bij Kevin Veltman auto's en is een maand geleden verkocht. Dus de huidige eigenaar wil er al weer vanaf. Geen goed teken dus.... Idd die 1 had ik ook niet gezien heel scherp.
Bij breeman bmw kost het nu 59 euro, krijg je meteen een rapport erbij...Marco M schreef:Zo vandaag afspraak gemaakt bij de BMW dealer voor aanstaande woensdag.
Daar wordt de oliedruk van de vanos pomp gemeten dit moet minimaal 60 bar zijn toch?
Ik had gelezen dat dit rond de 200 euro moet kosten bij de dealer, maar ik kreeg een prijs door van de dealer die een stuk lager is...
Aankoopkeuring wordt gedaan. Ze noemen het zo alles wordt grondig nagekeken.
En de computer wordt uitgelezen op storingen. Ik neem aan dat als de actieve koplampen storing nog niet verholpen is deze naar voren komt bij het uitlezen...
Dus woensdag even afwachten.