klepdekselpakking E46
-
030touring
klepdekselpakking E46
Hallo,
Welke vloeibare pakking gebruiken op de kritieke puntjes als je de klepdekselpakking vervangt? Ik heb een blauwe vloeibare pakking, maar zie ook veel rood voorbij komen?!
Ik heb deze: http://www.itwconsumer.com/versachem-pr ... 0oz%2E-131
Alvast bedankt!
Welke vloeibare pakking gebruiken op de kritieke puntjes als je de klepdekselpakking vervangt? Ik heb een blauwe vloeibare pakking, maar zie ook veel rood voorbij komen?!
Ik heb deze: http://www.itwconsumer.com/versachem-pr ... 0oz%2E-131
Alvast bedankt!
Re: klepdekselpakking E46
Die blauwe silicone is goed,wel goed vetvrij maken.
Gr.Joop
Gr.Joop
BMW E39-528I /Sold
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
BMW E60-530i -2003
Chevrolet Camaro -1967
-
030touring
Na demonteren, zag ik een barst lopen door mijn klepdeksel. BMW gebeld en een nieuwe kost 260 euro. Iemand toevallig nog een klepdeksel liggen voor een e46 330i ? onderdeelnummer 11121432928
-
ijsselmeer
030 Touring,
Waarom geen org.kleppendelsel pakking????
Waarom geen org.kleppendelsel pakking????
Varen is fijner dan je denkt
Ik denk dat hij bedoeld de deksel zelf
die kunnen idd prijzig zijn en begin maar niet met lijmen ofzo want dat houd nooit vast. probeer bij een paar sloperijen zoals dparts anders toch een nieuwe en persoonlijk zou ik zelf beter ervan slapen bij een nieuwe.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
-
ijsselmeer
Ik heb een nieuwe besteld bij de dealer 85 euro voor een kleppendekselpakking
das toch geld zeg ,maarja als je het niet doet en je krijg olielekkage of valselucht dan ben je verder van huis
Ik gebruik altijd vloeibare pakking/sealant van KENT.
Maar €85 voor een dekselpakking(+ de 2 bougieschacht rubbers neem ik aan ) Die koop je al voor 4 tientjes.
Maar €85 voor een dekselpakking(+ de 2 bougieschacht rubbers neem ik aan ) Die koop je al voor 4 tientjes.
-
ijsselmeer
voor 4 tientjes waar kan je die dan bestellen???? B.I.Jager
-
erwin71239
Hee, ik snap je punt wel.
ik zou vloeibare pakkin op die hoekjes doen waar die rond gaat worden. Het moet ook weer geen metsel werk worden dus geen klodders.
Gr Erwin
ik zou vloeibare pakkin op die hoekjes doen waar die rond gaat worden. Het moet ook weer geen metsel werk worden dus geen klodders.
Gr Erwin
bv. op ebay of bij winparts. En bij Offenga betaal je bv. 5 tientjes.ijsselmeer schreef:voor 4 tientjes waar kan je die dan bestellen???? B.I.Jager
Je moet idd. erg weinig vloeibare pakking gebruiken. Volgens mij alleen in de rondingen en bovenop de scheiding van de vanosbehuizing.
-
ijsselmeer
Ik heb bij de dealer de kleppendeksel opgehaald maar het is ALLEEN de kl.d. pakking moet daar nog bougieafdichtingen bij of is het normaal dat alleen de kleppendekselpakking geleverd word .
Van een dealer zou het me niets verbazen. Bij de meeste aftermarket sets, worden ze gewoon mee geleverd.
Een beetje onlogisch om de dekselpakking wel te vervangen,maar de bougieafdichtingen niet. Ze zijn waarschijnlijk beide even oud. En hebben beide dezelfde functie onder dezelfde omstandigheden.
Een beetje onlogisch om de dekselpakking wel te vervangen,maar de bougieafdichtingen niet. Ze zijn waarschijnlijk beide even oud. En hebben beide dezelfde functie onder dezelfde omstandigheden.
-
ijsselmeer
Sorry mijn fout ,er zit wel een pakking bij maar die lijkt meer op een carburateur pakking (amerikaanse auto)dan op een pakking voor de bougies ,want dan zou je toch een pakking verwachten die in de lengte van de motor ligt om de bougiegaten heen???