Hierbij even voorstellen, een ex-Audi rijder, na jaren Audi te hebben gereden toch maar van mijn geloof gestapt.Laatste twee audis waren een A3 2.0TDI DSG 2008 sportback, en als laatste een A4 2.0TFSI Quattro van 2009. Maar na een Crisis en even een stapje terug een jaartje in een oude Bora gereden te hebben, wou ik na gezinsuitbreiding toch weer wat groters rijden.
het is dus een 530D van 2005 sept 231PK geworden.Hij is niet de nieuwste, maar na een grondige aankoopkeuring waar ik zelf mee gekeken heb, ben ik toch tot de koop over gegaan.
Maar ik moet zeggen wat rijd dit toch geweldig en wat een kracht,zelfs onderin de toeren.Er zijn een paar dingetjes oa parkeersensor en sleutel die ik terwijl de motor draait zo uit het contact kan pakken ( start/stop knop )en her en der een autodeur deukje.Deze zaken ga ik allemaal aanpakken, en met de vorige eigenaar een nette prijs kunnen maken.
De auto is dealer onderhouden, en alle boekjes etc zit erbij , ook vanuit duitsland.
ik zal met de vragen omtrent de probleempjes in de goede draadjes op dit forum de vragen nog gaan stellen.

Verder heb ik nog niks wat ik wil veranderen.eerst een goede set winterbanden om deze velgen, en dan na de winter mischien een mooie breedset eronder.