koplamp geeft weinig lìçht savonds
koplamp geeft weinig lìçht savonds
Heb mijn koplampen laten polìjsten, en nog slecht licht
Re: koplamp geeft weinig lìçht savonds
Laten schuren,polijsten en lak aanbrengen , alleen polijsten is meestal niet voldoende.
- DJLeonardo
Lakken is lastig want dat kan iig niet met gewone autolak. Dan smelt het plastic. Goed polijsten moet voldoende zijn. Zelf ook eens gedaan. Je moet wel plastic polish gebruiken.
Als je nog slecht zicht hebt is er denk ik wat anders aan de hand. Halogeen of xenon?
Edit: verplaatst naar juiste subforum.
Als je nog slecht zicht hebt is er denk ik wat anders aan de hand. Halogeen of xenon?
Edit: verplaatst naar juiste subforum.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Met lak bedoel ik blanke lak speciaal voor koplampen.
Mijn koplampen (xenon) zijn drie keer gepolijst zonder bevredigend resultaat, uiteindelijk bij de spuiter gebracht, geschuurd, gepolijst en blanke lak gespoten.
Mijn koplampen (xenon) zijn drie keer gepolijst zonder bevredigend resultaat, uiteindelijk bij de spuiter gebracht, geschuurd, gepolijst en blanke lak gespoten.
-
erwin71239
Hee klopt. Schuren met 4000p met water het liefste lichtjes blanke lak eroverheen en dan is het meestal goed.
Of nieuwe kopen.... al dat geld wat je er in steekt om ze weer goed te krijgen kun je ook bij andere glazen doen.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Nieuwe kopen ???!!!!
Ik geloof niet dat ik voor de 300 euro die ik er in gestoken heb een paar nieuwe bi-xenon koplampen kan vinden, als jij zo'n adresje hebt dan zou ik die graag weten
Ik geloof niet dat ik voor de 300 euro die ik er in gestoken heb een paar nieuwe bi-xenon koplampen kan vinden, als jij zo'n adresje hebt dan zou ik die graag weten
Voor de E46 zijn ze een stuk goedkoper.Bart70 schreef:Ik geloof niet dat ik voor de 300 euro die ik er in gestoken heb een paar nieuwe bi-xenon koplampen kan vinden, als jij zo'n adresje hebt dan zou ik die graag weten
||| BMW F36 420i LCI ‘19
Sport |||
Aha, geen ervaring mee dus zou ik niet weten, als je daarvoor nieuwe hebt voor 300 euro dan zou ik wel voor nieuwe gaan, in mijn geval even geen optie320ciE46 schreef:Voor de E46 zijn ze een stuk goedkoper.Bart70 schreef:Ik geloof niet dat ik voor de 300 euro die ik er in gestoken heb een paar nieuwe bi-xenon koplampen kan vinden, als jij zo'n adresje hebt dan zou ik die graag weten
- DJLeonardo
moet je wel originele kopen en geen Depo. Dat past meestal niet zo goed op elkaar.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
-
PeterW
Zelf heb ik van 2004 de koplampglazen (origineel, ik weet niet meer, wat het kostte, maar beslist geen € 300,00) vervangen omdat er scheuren in de glazen kwamen. Mijn licht werd er niet beter door, maar dat kwam doordat de xenon lampen minder werden. Die heb ik daarna vervangen en ik heb daar beslist geen spijt van, het is allemaal weer als nieuw, met een heel goede lichtopbrengst. vergeet dus de lampjes zelf niet. Gekocht bij Xenon Jan (ff googelen).