Breedset E92 LCI velgen maten en verlagen.

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Arjen88

Breedset E92 LCI velgen maten en verlagen.

Bericht door Arjen88 » 22 jul 2014, 11:18

Hallo,

Nu heb ik gewoon een breedset op m'n E92 , maar wil graag 19inch eronder gooien van VMR / Breyton weet nog niet zeker wat, maar de maten zijn mij nog onwijs onduidelijk , wat heb ik nu kwa ET waarde voor en achter? En de Hoorncode (J) is mij ook onduidelijk wat dat nou precies inhoud , kunnen jullie mij hiermee een beetje in begeleiden?

En ik wou hem waarschijnlijk ook verlagen maar ik heb een Mpakket dus ook M onderstel dus is al lager dan een standaard E92 ik zat zelf te denken aan EIBACH PRO KIT verlagings veren of bilstein schokdempers met EIBACH veren combi, maar ik dacht zelf dat de veren alleen al wel voldoende is ivm M onderstel of zie ik dit verkeerd? Want het scheelt anders wel een hoop geld.

Mvg Arjen

Grondpiloot

Re: Breedset E92 LCI velgen maten en verlagen.

Bericht door Grondpiloot » 16 sep 2014, 10:54

beste Arjen,

Ik heb ook een breedset (voor : 235/35/19 en achter: 265/30/19) icm een Sport onderstel met carosserieverlaging
TIP!!! doe niks aan je veren staan laag genoeg !! kijk eerder naar stuggere stabilisatorstangen ( en blue silicone draagarm rubbers om onrustig " zoeken '' van je banden te voorkomen (zie www.schmiedmann.nl )

Mvg, Jan

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E90 / E91 / E92 / E93) Performance en tuning”