Kraken afdekhoes E61
-
TarmacTaurus
Kraken afdekhoes E61
De afdekhoes voor de bagageruimte van mijn E61 maakt een irritant krakend geluid tijdens het rijden. Heeft iemand een tip hoe je dit kan verhelpen? Ik dacht misschien strategisch geplaatst rubber of tapijt ergens?
Re: Kraken afdekhoes E61
Zelfde probleem, al heel veel tijd aan gespendeerd maar oorzaak niet gevonden, als je de hoes losklikt aan één of beide zijde is het gedaan, andere oplossing heb ik niet gevonden.
525d E61 2007 pre-LCI
Je zou eens een afdekhoes van iemand anders er in moeten zetten om te testen of die ook het zelfde geluid maakt.
Stel me wel weer beschikbaar
Weet natuurlijk niet welke regio je vandaan komt........
Weet natuurlijk niet welke regio je vandaan komt........
Oeps, zie in een andere post de kop van Noord Holland staan, wordt een btje te ver weg voor je denk ik of je moet wel eens in Zuid Holland, Randstad, komen.....
-
TarmacTaurus
Bedankt voor het aanbod Bart, ik heb het opgelost door een stukje vilt exact op maat te snijden en deze tussen de aansluiting van de bank en de afdekhoes te stoppen, gekraak is nu weg 
TarmacTaurus schreef:Bedankt voor het aanbod Bart, ik heb het opgelost door een stukje vilt exact op maat te snijden en deze tussen de aansluiting van de bank en de afdekhoes te stoppen, gekraak is nu weg