Alvast bedankt voor het antwoord
mvrgr,
Edward
Edward2 schreef:NielZ,
Bedankt voor de links !
Ga ik even op mijn gemak bekijken.
Iemand die weet wat nieuwe chroomtrim rondom ongeveer zou kosten bij de dealert?
Hier zou ik wel mee oppassen. Voor dit soort klussen kan je beter een setje plastic lepels halen, voorkomt een hoop spijt achteraf.NielZ schreef:Heb je al wat geprobeerd Edward? Ik heb zwarte raamlijsten gevonden, dus ik ga een dezer dagen zelf maar eens knutselen..
Ik heb net de 2 strips op de deuren vervangen, echt doodsimpel.
Wel een kleine tip: plak een strook ductape (oid) over de lak op je deur zodat je met een schroevendraaier de strip voorzichtig(!) los kunt wippen. als je de hele lengte gehad hebt kun je hem er met een beetje(!) kracht voorzichtig en rustig eruit trekken. Vergeet het laatste stukje (bij de spiegel) niet naar je toe (achter kant van de auto) te trekken in plaats van omhoog. Bij mij kwamen ze er ongeschonden uit.
De grote boog is niet zo netjes meer dus die ga ik ff opnieuw mat zwart spuiten.
Inderdaad, 400-500 euro voor een compleet set kost het welmatheeuwissen schreef:Edward2 schreef:NielZ,
Bedankt voor de links !
Ga ik even op mijn gemak bekijken.
Iemand die weet wat nieuwe chroomtrim rondom ongeveer zou kosten bij de dealert?
Nieuw bij de dealer kosten die randen ik denk rond de 3 á 400 euro. Die strips onder de ramen zijn al iets van 80 euro.
Mwuah, met beleid kom je ook al een heel eindStefanRSW schreef:Hier zou ik wel mee oppassen. Voor dit soort klussen kan je beter een setje plastic lepels halen, voorkomt een hoop spijt achteraf.NielZ schreef:Heb je al wat geprobeerd Edward? Ik heb zwarte raamlijsten gevonden, dus ik ga een dezer dagen zelf maar eens knutselen..
Wel een kleine tip: plak een strook ductape (oid) over de lak op je deur zodat je met een schroevendraaier de strip voorzichtig(!) los kunt wippen. als je de hele lengte gehad hebt kun je hem er met een beetje(!) kracht voorzichtig en rustig eruit trekken. Vergeet het laatste stukje (bij de spiegel) niet naar je toe (achter kant van de auto) te trekken in plaats van omhoog. Bij mij kwamen ze er ongeschonden uit.
De grote boog is niet zo netjes meer dus die ga ik ff opnieuw mat zwart spuiten.
Zogenaamde 'plastic removal tool':
Hey Nielz,NielZ schreef:Heb je al wat geprobeerd Edward? Ik heb zwarte raamlijsten gevonden, dus ik ga een dezer dagen zelf maar eens knutselen..