Ben afgelopen maandag weer terug uit Turkije en de rit is uiteraard gemaakt met de BMW. Het was een compleet nieuwe kennismaking met de BMW, heb hem nu ongeveer 8 maanden in bezit, maar weet nu pas wat deze auto allemaal kan. In totaal een kleine 10.000KM gereden in de 5 weken vakantie die ik had, 6000KM heen en terug en ruim 4000KM binnen Turkije gereden.
Hieronder wat foto's die ik heb gemaakt. Ook een paar hele kleine mods uitgevoerd.
Eerste mod zijn de mat zwarte nieren, heb deze besteld via ebay en hebben mij 27.50€ gekost.
Na een tank beurt in Bulgarije. Auto helemaal vies na ongeveer 2100KM gereden te hebben.
Uitzicht vanaf het balkon, de BMW ging wel iedere nacht gewoon de tuin in.
De BMW op de ''lelijke'' M6 velgen. Vond de auto er zo toch een stuk minder aantrekkelijk uit zien.

Heb deze velgen kunnen lenen terwijl de mijne werden gericht en gebalanceerd.
Laten wassen voor maar 20TL (7euro)
Stijl omhoog voor dit mooie uitzicht over de stad.
Verder zijn de ramen achter geblindeerd, maar dat is niet duidelijk terug te zien.
Enig nadeel aan de auto warent och wel de banden en velgen, heb de reis gemaakt met 245/35/19 en 275/30/19 banden en moest vooral in Bulgarije en de kleinere dorpen in Turkije goed opletten voor gaten in de weg.