Bij deze wil ik me me even voorstellen, Ben Mike kom uit Nunspeet 20 jaar oud en automonteur als beroep.
Heb al flink wat auto´s gehad
Vorige auto´s:
Golf mk2 manhattan
Volvo 440
Golf mk2 Gti 16v KR ( helaas gestolen )
Mercedes 190D
Mercedes 190E 2.6
Subaru Impreza AWD GT Turbo
Nadat zaterdag de Subaru verkocht en opgehaald was

is de echte zoektocht begonnen naar en mooie 330D maar dat viel nog flink tegen na en aantal mooie op internet gezien te hebben de telefoon er maar eens bij gepakt om wat verkopers te bellen met vaak teleurstellende antwoorden zoals sorry net verkocht, of bel morgen maar terug en dan bel je vervolgens nee we houden hem toch zelf.. bleef er weinig meer over tot er zondagavond en knappe opdook op autoscout.. te laat savonds om nog te bellen dus maar even een mailtje gestuurd, volgende morgen netjes meteen reactie dus weer terug gemaild en meteen gevraagd of ik niet kon komen kijken... savonds laat kreeg ik en mailtje terug sorry we zijn met vakantie volgende week zijn we terug neem dan wel contact met je op. sh** dat schiet ook niet op. Zo bleef er weinig over

maargoed het is vakantie en we hebben geen haast denk je dan en vervolgens lekker verder kijken. Gisteren moest ik per toeval even naar het werk en wat staat daar op de parkeerplaats een in mijn ogen super dikke 330 touring welke ik al langer kende dan vandaag want deze is van mijn collega.. helaas wou die hem nooit verkopen.. na me ding gedaan te hebben en klaar om weer te gaan komt me beste collega naar me toe 330 kopen? geloofde er niks van natuurlijk

en deed en bod en liep lachend door niet verwachtend dat me collega het meende. Ja is goed zegge.. na verbaasd van me af te hebben staan kijken kreeg ik de sleutel in me hand gedrukt en mocht ik hem meenemen om vast even schoon te maken etc.
Inmiddels en aantal dagen en 500km verder en kan niet anders zeggen dan wat en heerlijke wagen
Auto heeft net en grote beurt gehad waarbij alle filters inc die van de automaat vervangen zijn, nieuwe remmen rondom verse apk en 2 nieuwe achterbanden
Verder staat de auto op een 18" breedset en een kw schroefset
Groetjes