Dayli's E36 320I
Re: Dayli's E36 320I
Ik zelf vind e36 vierkantere looks mooier. Maar enigste minpunt van e36 is de grill die niet mee loopt mey de hood helaas. Beide auto's toch top 

Het volgende dilemma is er al weer hoor een enkele orginele 15 inch steelie kopen met winterband er op
of 4 steelies van gijs overkopen afkomstig van een E39 wat nog veel dikker staat
.
Denk dat de keuze makkelijk word

Denk dat de keuze makkelijk word

Net gebeld door de garage me auto is klaar.
De schade bleek kapotte aandrijf as, onderste draagarm kapot, en velg krom. Reparatie koste 230 euro dus een flinke meevaller vind ik.
De schade bleek kapotte aandrijf as, onderste draagarm kapot, en velg krom. Reparatie koste 230 euro dus een flinke meevaller vind ik.
- Ramon 325 Vanos
Dat valt indderdaad mee
Kan je weer rijden

Kan je weer rijden

Ik maak het ook weer mee gisteren ochtend kom bij mijn auto aangelopen en zie dat die open staat. Dacht bij mezelf ik heb die toch op slot gedraaid? keek een keer naar me radio en zag het al. Ze hebben ingebroken Radio zonder front meegenomen, Subwoofer van 10tje en een versterker van 20 euro. Wel balen ze hebben aan de bijrijders kant op een of ander manier het slot open kunnen krijgen van buiten zonder sleutel. Nu maar ff aangifte doen en dan kan ik daarna de rotzooi op ruimen.
Deze showroom zal beetje overbodig worden enigste wat ik nu nog aan deze auto ga doen is het motorische gedeelte goed bij houden en de auto zolang mogelijk rijdend houden.
Verder zijn alle plannen van de kaart ga nu gewoon sparen voor een E36 325i Coupe of een E46 325Ci(facelift).
Vind deze auto het niet meer waard om compleet op te knappen aangezien ik toch liever een schakel heb en er moet nog te veel aan gebeuren en nu met die tegen slag van die inbraak.
Zie ik het op het moment niet zitten ook door de schade die er veroorzaakt is met het open krijgen van me deur.
Als iemand btw een adresje in tilburg of omgeving weet waar ik goedkoop mijn auto kan laten uitlezen graag even melden.
Verder zijn alle plannen van de kaart ga nu gewoon sparen voor een E36 325i Coupe of een E46 325Ci(facelift).
Vind deze auto het niet meer waard om compleet op te knappen aangezien ik toch liever een schakel heb en er moet nog te veel aan gebeuren en nu met die tegen slag van die inbraak.
Zie ik het op het moment niet zitten ook door de schade die er veroorzaakt is met het open krijgen van me deur.
Als iemand btw een adresje in tilburg of omgeving weet waar ik goedkoop mijn auto kan laten uitlezen graag even melden.
Helaas moet ik eerder afscheid nemen van mijn E36 heb 3 weken terug een elektrische storing gekregen waar door me benzine en temperatuur meter het niet doen. Naderhand bleek die meer fouten te hebben zoals de waarschuwingstoon voor het vergeten van de lichten uit te zetten die gaat nu al af voor dat ik de sleutel uit het contact heb.
Aangezien het probleem opsporen waarschijnlijk veel geld gaat kosten omdat het in de kabelboom ergens zit.
Ben ik van plan de bmw weg te doen, niet naar de sloperij maar in onderdelen zodat ik een andere E36 kan redden.
Mocht er interesse zijn in een bepaald onderdelen stuur gewoon een berichtje.
Hoogst waarschijnlijk zal die in de loop van volgende week of die week er op compleet gedemonteerd zijn.
Meld bij deze alvast dat ik geen hemel heb en de voorstoelen zitten gaten en scheuren in de bekleding voor de rest is alles stof uitgevoerd wat leer als optie heeft.
Aangezien het probleem opsporen waarschijnlijk veel geld gaat kosten omdat het in de kabelboom ergens zit.
Ben ik van plan de bmw weg te doen, niet naar de sloperij maar in onderdelen zodat ik een andere E36 kan redden.
Mocht er interesse zijn in een bepaald onderdelen stuur gewoon een berichtje.
Hoogst waarschijnlijk zal die in de loop van volgende week of die week er op compleet gedemonteerd zijn.
Meld bij deze alvast dat ik geen hemel heb en de voorstoelen zitten gaten en scheuren in de bekleding voor de rest is alles stof uitgevoerd wat leer als optie heeft.