Kraken 3 serie

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
-CC-

Kraken 3 serie

Bericht door -CC- » 01 aug 2008, 16:09

Hoi,

Ik heb een 3serie die op verschillende plaatsen kraakt.

1) Deuren
2) Middenconsole ter hooghte van de 12volt stekker
3) rustplaats voor de linkervoet naast de pedalen kraakt eens je voet erop ligt/Staat.

Het kraken van de deuren is voor 90% weg te werken door middel van de rubbers in te spuiten met een bepaald product.
De rest.. Help?! Bekend? Nog mensen met dit probleem? Raar? Ongeluk gehad ? ...

Heb nog eens met een andere 3serie gereden van een jaar jonger... Had dat allemaal niet!! Evenveel km...

Groetjes

Griffendahl

Re: Kraken 3 serie

Bericht door Griffendahl » 01 aug 2008, 17:14

-CC- schreef:3) rustplaats voor de linkervoet naast de pedalen kraakt eens je voet erop ligt/Staat.
Da's gewoon een kunststof ding, als die kraakt zit die vermoedelijk niet precies goed gemonteerd (dat komt vrij nauw) Ik heb bij het plaatsen van een nieuwe ook redelijk moeten wrikken en vastduwen om het geheel kraakvrij te krijgen.

-CC-

Bericht door -CC- » 07 aug 2008, 21:04

Griffendahl schreef:
-CC- schreef:3) rustplaats voor de linkervoet naast de pedalen kraakt eens je voet erop ligt/Staat.
Da's gewoon een kunststof ding, als die kraakt zit die vermoedelijk niet precies goed gemonteerd (dat komt vrij nauw) Ik heb bij het plaatsen van een nieuwe ook redelijk moeten wrikken en vastduwen om het geheel kraakvrij te krijgen.
Ben je dat zeker... ?! Heb ook met een andere 3 serie gereden en de middenconsole kraakte niet, voetsteun ook niet en de deuren ook niet...

Grr!

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Bericht door bjornc » 10 aug 2008, 08:54

Ik heb alleen krakende ramen en de voetsteun.
Maar voor zover ik weet is de voetsteun nog origineel, en nooit vervangen.
Ik zal eens kijken of ik hem opnieuw moet monteren.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”