Koplamp indicatie brand niet op dash, ook SES melding

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
kimmyk

Re: Koplamp indicatie brand niet op dash, ook SES melding

Bericht door kimmyk » 31 jul 2014, 12:55

Helaas, de SES melding is weer terug.
Soms ook de melding dat de achterlichten/remlicht oid niet goed is met dat icoon op het dash, maar die verdwijnt dan weer na enkele seconden/minuten. Vaag. Nog even en ik wil mijn Audi terug;-)

Martin280967

Bericht door Martin280967 » 31 jul 2014, 14:40

kimmyk schreef:Helaas, de SES melding is weer terug.
Soms ook de melding dat de achterlichten/remlicht oid niet goed is met dat icoon op het dash, maar die verdwijnt dan weer na enkele seconden/minuten. Vaag. Nog even en ik wil mijn Audi terug;-)
De enigste auto die ik uit de states zou willen halen is een Toyota Supra, omdat ze daar wel linksgestuurd zijn.
Ik snap even niet waarom je een BMW daar vandaan haalt terwijl er hier in NL en Duitsland genoeg moois te krijgen is. Goedkoop is toch vaak duurkoop.

kimmyk

Bericht door kimmyk » 31 jul 2014, 14:53

Martin280967 schreef:
De enigste auto die ik uit de states zou willen halen is een Toyota Supra, omdat ze daar wel linksgestuurd zijn.
Ik snap even niet waarom je een BMW daar vandaan haalt terwijl er hier in NL en Duitsland genoeg moois te krijgen is. Goedkoop is toch vaak duurkoop.
Huh? In de VS zijn auto's ook linksgestuurd, het is geen UK ;-)

Er was niet een auto die alle opties had die ik wilde hebben hier te verkrijgen, behalve deze. En het was niet zo goedkoop en de onderhoudshistorie is zo goed als perfect. Maar wie weet, alle tweede hands auto's zijn een gok;/

Martin280967

Bericht door Martin280967 » 31 jul 2014, 15:02

kimmyk schreef:
Martin280967 schreef:
Huh? In de VS zijn auto's ook linksgestuurd, het is geen UK ;-)

Er was niet een auto die alle opties had die ik wilde hebben hier te verkrijgen, behalve deze. En het was niet zo goedkoop en de onderhoudshistorie is zo goed als perfect. Maar wie weet, alle tweede hands auto's zijn een gok;/
Da's waar, elke auto blijft een gok, al zou die nieuw zijn.
Maar ik noemde Toyota Supra specifiek, omdat die voornamelijk rechtsgestuurd worden aangeboden.
Succes met je auto en ik hoop dat je je problemen opgelost krijgt.
Je kan ook met je OBD je storingen wissen, als je tenminste geen problemen ondervindt tijdens het rijden. :duimen:

kimmyk

Bericht door kimmyk » 31 jul 2014, 20:25

Dank je, als het goed is heb ik alleen die F5/F6 melding. Veel mensen zeggen dat je hier nog gewoon normaal mee door kan rijden, maar ik wil het snel gemaakt hebben. Errors zijn shitty;/

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”