een van de forum leden is bij mij langs geweest met het volgende probleem. Zijn CCC module was stuk en heeft een tweede handse gekocht en geplaatst. Nu blijkt de oude auto waar deze CCC uit kwam te beschikken over Logic 7 Audio en deze auto heeft de normale stereo. Zag ook in diverse module's staan:
AUDIO_SYSTEM
e60_top_hifi
Ik kan dit naar stereo veranderen in alle module behalve de CGATE. Als ik die programmeer krijg ik de volgende fout melding:
ERROR! Modul: COAPI.CPP, Proc: coapiGetAbsPathInfo, LineNr: 01, ErrorNr: 1000
COAPI-1000: error
ERROR! Modul: LFCDHDIA.CPP (A_CGW.IPS/IPO), Proc: CDHapiResultText, LineNr: 01, ErrorNr: 2000
COAPI-2000: EDIABAS or SGBD error
SYS-0020: BASE OBJECT FILE NOT FOUND
>> ERROR! Modul: COAPI2.CPP, Proc: coapiRunCabd, LineNr: 06, ErrorNr: 2000
SG_CODIEREN
Iemand een idee?
CGATE programmeren lukt niet?!
Re: CGATE programmeren lukt niet?!
Opgelost aan de hand van deze link:
http://www.bmwcoding.com/showthread.php ... ult-coding
Volgende modules gereset:
Cappl
Caudi
Cgate (hier werkte de radio al)
Chost
Ctune
http://www.bmwcoding.com/showthread.php ... ult-coding
Volgende modules gereset:
Cappl
Caudi
Cgate (hier werkte de radio al)
Chost
Ctune
Hahaha, zelf opgelost
Kun jij ook een cic, gekoppeld aan een ander chassisnummer, koppelen aan een nieuw chassisnummer zodat deze kan worden ge-update ?
P.s. Ik los deze niet zelf op

Kun jij ook een cic, gekoppeld aan een ander chassisnummer, koppelen aan een nieuw chassisnummer zodat deze kan worden ge-update ?
P.s. Ik los deze niet zelf op

Denk dat je de het optie nummer van de cic aan je vo lijst (voertuig optie lijst) moet toevoegen. Ralph van dit forum heeft dit al eens gedaan en kan vast helpen.
Ralph is er nog mee bezig (Bart knows).
De CIC is al gecodeerd op de auto, maar de issue is het updaten van de Navi Maps.
Bij het updaten moet namelijk de FSC gegenereerd worden aan de hand van de Chassisnummer van de donor auto.
De CIC is al gecodeerd op de auto, maar de issue is het updaten van de Navi Maps.
Bij het updaten moet namelijk de FSC gegenereerd worden aan de hand van de Chassisnummer van de donor auto.
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!