Even een kort verslagje :-) Nadat ik de 528i in onderdelen in onderdelen had verkocht hebben wij een 520i touring gekocht maar dat was volgens mij tot zo ver wel bij de meeste bekend, echter heb ik toen besloten om eens te kijken hoe het zou zijn om wat goedkoper te gaan rijden dus zijn we voor een E46 318i gegaan maar vanaf dag 1 hadden we alleen maar pech met die auto en op het laatste moment hebben we nog een aanvaarding gehad met een brommer wat helaas maar waar mijn schuld was ( geen menselijk letsel, alleen een bult blikschade ). Daarbij was het voor mij de druppel en heb ik de stoute schoenen aan getrokken en de auto met een gigantisch verlies verkocht... dat was even slikken maar goed. Nu was het zo laat dat ik toch eigenlijk wel de E39 erg miste en toen is de speur tocht begonnen en uiteindelijk zijn we terecht gekomen bij een E39 523i die in showroom staat is! Van zowel buiten als binnen.... dus bij die hebben we pas geleden gekocht.... aanschouw :
Fototje die ik geschoten heb tijdens een tussenstop vanuit het puntje van Friesland richting huis :-) Dus niet bij de dealer gekocht die je op de foto ziet, daar was een benzinepomp voor deze slurper te vinden

Onderstaande foto's waren van de verkoper, binnenkort eens kijken of ik zelf een fotoshoot kan maken van deze wagen