Turmalin schreef:Even een scanner aansluiten en kijken welke vinkjes allemaal aanstaan.
Als het automatisch op slot aan staat moet hij het altijd doen. De snelheid waarmee dat gebeurt is ook instelbaar.
Als hij het soms wel en soms niet doet lijkt me ergens een storing te zitten. Als je in de buurt van Veendam woont wil ik wel even kijken.
Ik ben inmiddels achter het volgende wel gekomen en dat is dat hij het bij mijn sleutel die ik aan mijn eigen sleutelbos heb zitten niet doet (de deuren op slot) en bij de sleutel van me vriendin doet hij t wel. Heeft dit iets te maken met Key Memory (wat ik in de boekjes tegen kwam)?
Dank voor je aanbod, alleen woon ik in Amersfoort... Niet echt in de buurt, maar wellicht wel een optie voor een zondags ritje?
heertje schreef:De rechterbuitenspiegel gaat omlaag d.m.v. schuifje van je spiegelverstelling. Ik weet niet precies welke kant op, maar bij 1 van de kanten gaat automatisch bij het achteruit rijden de spiegel naar beneden. Zo kan jij de stoeprand zien en je velgen niet beschadigen.
Voor het automatisch op slot gaan van je deuren kan je het knopje op het middenconsole indrukken. Bij mijn weten kan het automatisch op slot gaan ook geprogrammeerd worden...
Schuifje andere kant op en inderdaad reageert de spiegel! Alleen is het nog steeds niet goed aangezien hij naar boven gaat in plaats van naar beneden...! Ergens gaat er iets niet goed...
Heren, alvast dank voor de hulp!