Vandaag bij deze 320 31jnvn / 31-jn-vn wezen kijken.
Geen aanrader
Gezien de prijs had ik toch wel een vlekkeloze en nette auto verwacht.
Ook gemaild of de verkoper bijzonderheden had, ik rij graag een stukje maar 400 km rijden om erachter te komen dat er toch wel eea niet echt netjes was zag ik niet zo zitten.
Aangekomen stond de auto er vies bij. Stond al lang stil, dat was duidelijk.
Richtingaanwijzer waar duidelijk te zien was dat hij regelmatig vol water stond, beide zijknippers helemaal gebarsten, schade aan schutbord linksachter, lelijk bijgewerkte flinke schade op de hoek van de bumper, onder de motorkap van alles verweerd en roestig, in de auto lag t bedieningspaneel van de airco gewoon los, velgen behoorlijk beschadigd....
Er was echt voor duizenden euro's van alles technisch aan vervangen, vertelde de verkoper. Vliegwiel enz enz. Hij had de rekeningen gezien. Daarna gevraagd werd er druk in het dashboudkastje gezocht, maar nee...die rekeningen waren er niet, die had de vorige eigenaar waarschijnlijk meegenomen
In de advertentie staat 200PK. Nu zit ik daar niet direct om verlegen, maar was wel nieuwsgierig: Is ie dan gechipt/powerbox of wat is ermee gedaan ?
Geen idee, dat vertelde degene die m ingeruild had.....en daar was t mee af.
De prijs ....ligt gewoon 3000 euro te hoog voor deze auto, zoals hij er nu bij staat.
Ik heb er 400km voor gereden om hierachter te komen, terwijl ik er nog naar gevraagd had
Je kan je dus de moeite besparen.