kortsluiting is er of het is er niet.
Met een lagere spanning start een auto niet makkelijker en zeker niet beter.
Soms kun je wijzen naar een storing. En ik heb een ernstig vermoeden in dit geval.
Natuurlijk zijn er tal van zaken die in orde moeten zijn, maar die laten geen toerenteller uit zichzelf bewegen. Of je nu oude bougies hebt of nieuwe, dat speelt voor een levende toerenteller geen enkele rol.
Zeker zou ik zelf controleren of deze dynamo nog in orde is en een correcte gelijkspanning afgeeft voordat ik mijn dme uit elkaar zou schroeven. En het brandstofrelais nog netjes opkomt bij een eerste start. Maarja, we staan er niet naast met een multimeter.
startproblemen
Re: startproblemen
E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 

-
- Contacteer:
Ik zie in die injectorreiniger iig niet de heilige graal die dit probleem gaat oplossen.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Dat is nooit verkeerd maar brengt geen oplossing. De auto draait goed als hij loopt. En dat is het belangrijkste.Naomipie schreef: Heb nu op aanraden van een vriend een fles injector reiniger erin gegooid kijken of dat wat doet.. en anders idd weet verder zoeken...
De storing zit hem in het op gang komen.
Komt weer de dme om de hoek want deze opent en sluit de injectoren op het juiste tijdstip.

E36 320i Coupé 1994 verkocht
News from the new owner: the car is a total loss after a crash 

Hallo,
Nou ik heb er dus injectorreiniger in gegooid, en tot nu toe doet hij het!!!!! Dus ik hoop dat het zo blijft!! (wel zonde van de 200 euro reparatie kosten wat dus waarschijnlijk overbodig was maarja)
Ik hoop dat hij het nu blijft doen!!!!

Nou ik heb er dus injectorreiniger in gegooid, en tot nu toe doet hij het!!!!! Dus ik hoop dat het zo blijft!! (wel zonde van de 200 euro reparatie kosten wat dus waarschijnlijk overbodig was maarja)
Ik hoop dat hij het nu blijft doen!!!!

Zijn problemen nog terug gekomen?
Ik lijk namelijk hetzelfde te hebben!
Ik lijk namelijk hetzelfde te hebben!
Ja ik heb het heeeeeeel af en toe nog, maar het is wel een stuk verbeterd na die injector reiniger. Maar het probleem is dus nog niet opgelost. Ik ben er ook niet meer mee naar de garage gegaan moet ik zeggen, omdat het nu nog zo weinig voorkomt. Misschien gooi ik er binnenkort nog eens van dat spul in kijken of het dan helemaal niet meer is misschien.. Bij garage heb ik voor 200 euro laten repareren voor niks dus.. Ik kijk het nog wel even aan..