Bluetooth vraag
-
fuseekogel
Bluetooth vraag
Ik heb in de auto zelf bluetooth zitten, maar ook een Parrot met bluetooth. Is het niet mogelijk om mijn HTC gewoon te verbinden met de I drive zelf en de Parrot te laten verwijderen? Zou het mogelijk zijn om deze evt in de armsteun aan te sluiten of kan dit echt met oude telefoons alleen, ben evt ook bereid een Iphone of zo te kopen.
Re: Bluetooth vraag
Via een adapter kun je gebruik maken van je telefoon :
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 9260,d.bGQ
Ook kun je zonder steun via bluetooth gebruik maken van je telefoon, wel moet de bluetooth module dan nog werken, deze zijn of gaan vaak kapot.
Een en ander is natuurlijk ook afhankelijk wat er al ion de auto wel of niet aanwezig is.
Staat genoeg over hier op het forum.
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 9260,d.bGQ
Ook kun je zonder steun via bluetooth gebruik maken van je telefoon, wel moet de bluetooth module dan nog werken, deze zijn of gaan vaak kapot.
Een en ander is natuurlijk ook afhankelijk wat er al ion de auto wel of niet aanwezig is.
Staat genoeg over hier op het forum.
Waarschijnlijk is de bluetooth van de auto defect of alleen geschikt voor een motorola toestel wat in de middensteun zit.
Een parrot is/was waarschijnlijk goedkoper dan de juiste bluetooth module.
Een parrot is/was waarschijnlijk goedkoper dan de juiste bluetooth module.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
-
fuseekogel
Ik zie alleen basic staan zonder HTC of wat dan ook, als ik een toestel koop waar een snap on adapter voor is, heb ik dan nog die bleutooth nodig? Hem in klikken in midden steun is prima, kan ik gelijk opladen.
-
fuseekogel
Hele forum doorgespit, alles is helder
Hou de huidige oplossing, sloop dat ding uit de midden console en klaar
Hou de huidige oplossing, sloop dat ding uit de midden console en klaar
Ik weet niet of je een cd wisselaar hebt maar anders kun je ook een fiscon inbouwen, kun je meteen ook muziek streamen via bluetooth al weet ik niet of dit voor elk toestel geldt.
-
fuseekogel
Nee, geen wisselaar. Mischien dat ik hier nog iemand opduik die de MP3 functie kan vrijschakelen. Muziek is voor mij niet zo belangrijk, wilde het kastje weg van het dashboard, zou ook mooi zijn als het I drive gewoon weer zou zitten. Maar ik denk dat de module stuk is, ik kan bij instellingen het spul niet "aan"zetten.
Dat was bij mij ook het geval en lag aan de Bluetooth module, zou in jouw geval denk een snap in adapter nemen. Dan werkt het bellen in ieder geval wel via het stuur nog enzo, dacht ik, heb me daar niet zo heel erg in verdiept maar weet wel dat muziek niet op die manier gaat.fuseekogel schreef:Nee, geen wisselaar. Mischien dat ik hier nog iemand opduik die de MP3 functie kan vrijschakelen. Muziek is voor mij niet zo belangrijk, wilde het kastje weg van het dashboard, zou ook mooi zijn als het I drive gewoon weer zou zitten. Maar ik denk dat de module stuk is, ik kan bij instellingen het spul niet "aan"zetten.
-
fuseekogel
Is dat niet zo'n media adapter wat ik zag? De informatie bij BMW is vrij summier zeg maar. Ik dacht dat dat wel kon..
Zag op ebay wel een x aantal van die dingen staan http://stores.ebay.co.uk/BMW-Direct-Sto ... 581&_pgn=1
Zou het hele spul het sowieso nog wel doen als die module stuk is? zou wel een beetje jammer zijn als ik een hele zooi wissel en koop (incl ander toestel) en dat het dan niet werkt
Zag op ebay wel een x aantal van die dingen staan http://stores.ebay.co.uk/BMW-Direct-Sto ... 581&_pgn=1
Zou het hele spul het sowieso nog wel doen als die module stuk is? zou wel een beetje jammer zijn als ik een hele zooi wissel en koop (incl ander toestel) en dat het dan niet werkt
Volgens mij staat het los van de bluetooth module maar weet ik niet zeker, een en ander hangt volgens mij ook nog van de voorbereidingen in je wagen af, in de optielijst kun je zien wat er wel en niet in zit en als je die post hier dan is er zeker wel iemand die je kan vertellen of het gaat werken of niet 
-
KevinBMW530D
Hallo,
Ik heb een navi met bleutooth. Profi plus geloof ik. Heb in midden armsteun ook een telefoon zitten. Maar kan geen andere telefoon (iphone) aanmelden.
maar is hier een module voor of bekabeling zodat ik mijn mobiel via het systeem kan gebruiken? Bellen/mp3
Thnx
Ik heb een navi met bleutooth. Profi plus geloof ik. Heb in midden armsteun ook een telefoon zitten. Maar kan geen andere telefoon (iphone) aanmelden.
Thnx
-
KevinBMW530D
Ja die doet het wel gewoon. Bij de dealer zeggen ze dat het gewoon niet kan.
Maar zal toch wel wat voor bedacht zijn ?
Maar zal toch wel wat voor bedacht zijn ?