M Pakket E60
M Pakket E60
Beste Mede liefhebbers,
Stel ik zou een M Pakket willen bevestigigen op mijn E60 uit 2006.
Geen Dubbelpijps maar enkelpijps.
Is dit moeilijk?
Moet er veel aangepast worden?
Of is dit gewoon, lostrekken en een andere plaatsen?
Ik hoor graag van jullie.
Bedankt!
Stel ik zou een M Pakket willen bevestigigen op mijn E60 uit 2006.
Geen Dubbelpijps maar enkelpijps.
Is dit moeilijk?
Moet er veel aangepast worden?
Of is dit gewoon, lostrekken en een andere plaatsen?
Ik hoor graag van jullie.
Bedankt!
- Bimmerbaak
Re: M Pakket E60
Wat bedoel je precies met geen dubbele maar enkele pijp?
Of bedoel aan elke kant 1 pijp?
Of bedoel aan elke kant 1 pijp?
Even mailen naar salesafter ik was 1050€ kwijt met klep spoiler erbij en verzenden.
Zit echt alles bij en komt gewoon van de dealer,origineel bmw dus.
Ik neem aan dat je met eenpijps het mtech pakket bedoeld.
Als je het immitatie besteld ben je 799€ kwijt zonder spoiler en aanbouw delen vind dat verschil te klein om risico te lopen dat er iets niet past of niet bij zit.
Als je het immitatie besteld ben je 799€ kwijt zonder spoiler en aanbouw delen vind dat verschil te klein om risico te lopen dat er iets niet past of niet bij zit.
Vorige e60 530i,530d lci huidige f10 530d
Ik neem aan dat je het dan allemaal nog moet laten spuiten?bmw530i schreef:Even mailen naar salesafter ik was 1050€ kwijt met klep spoiler erbij en verzenden.
Alles komt in de grondlak aan,spuiten koste mijn 300€.
Dus als ik het goed begrijp heb jij voor rond de €1300,- een gespoten M-pakket onder je 5serie?bmw530i schreef:Alles komt in de grondlak aan,spuiten koste mijn 300€.
Ik heb me €2700,- laten vertellen door een dealer. Dit zijn natuurlijk de originele BMW prijzen. Dat was overigens ook nog eens exlusief montagekosten. €1800,- pakket en €900,- spuiten zei de beste man.
Nog tegen problemen aangekomen bij het monteren?
Bij leebmann24 kan je een origineel M pakket bestellen voor ongeveer 900euro. Ongespoten natuurlijk.
525d E61 2007 pre-LCI
Klinkt goed. Wat zijn ongeveer de kosten voor het spuiten?tom_il schreef:Bij leebmann24 kan je een origineel M pakket bestellen voor ongeveer 900euro. Ongespoten natuurlijk.
Ik krijg leebmann24 niet te pakken ...
Gewoon naar sales after wat ik zei ben je net zo duur uit, ik was zoals ik al zei 1050€ incl verzenden en klepspoiler kwijt zonder spoiler ook 900€ incl verzenden. Spuiten 300€. Is zelf makkelijk te monteren op pre facelift zonder problemen, facelift komt meer bij kijken.
Ook als je acc of/en night vision hebt.
Ook als je acc of/en night vision hebt.
Stelt allemaal niets voor, ik heb zelfs een origineel M5 bumpers erop gezet, uiteraard wel met best wat aanpassingen!
succes alvast!
succes alvast!