m3 us spec
m3 us spec
Heren
Ik kan een origineel nederlands geleverde m3 kopen.
Nu is deze origineel in Nederland als usa versie geleverd.
Wat is het grote verschil qua motor met de euro versie behalve de pk's dan.
Met andere woorden hoe krijg ik ipv de 176kw de 210kw.
Ik kan een origineel nederlands geleverde m3 kopen.
Nu is deze origineel in Nederland als usa versie geleverd.
Wat is het grote verschil qua motor met de euro versie behalve de pk's dan.
Met andere woorden hoe krijg ik ipv de 176kw de 210kw.
-
- Contacteer:
Re: m3 us spec
Volgens mij ligt in de US spec m3 een compleet ander blok. Dat is volgens mij gewoon een aangepast/opgeboord 328 blok. (correct me if I am wrong)
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
De auto is origineel in Nederland geleverd volgens de usa specs.
Auto heeft 163 gelopen met boekjes en autopas.
Alleen heb ik het gevoel dat verzamelaars/liefhebbers dit niet als een echte m3 gaan beschouwen.
Of zie ik dit verkeerd.
Auto heeft 163 gelopen met boekjes en autopas.
Alleen heb ik het gevoel dat verzamelaars/liefhebbers dit niet als een echte m3 gaan beschouwen.
Of zie ik dit verkeerd.
echte liefhebbers zouden mij geen moer uit maken, het feit dat je zoveel vermogen minder hebt, vind ik wel eeuwig zonde (persoonlijk)!
>>>>Showroom E36's<<<<
Het is een ander blok in ze geheel. De inlaat kan je niet even snel aanpassen naar de 6 gasklepjes. En zoals je op foto's ziet zit daar wel fabrieksaf de inlaat met brede poorten op. (De M50 mod welke wij toepassen)
One life, live it!
Hallo,
Voor de geinteresseerde de BMW staat te koop!
Het gaat hier om een origineel in 1995 geleverde Nederlandse M3 met 163.00 op de klok, dit aantoonbaar doormiddel van het onderhoudsboekje en hij is door de autopas geweest!
De kleur van de auto is avus blau met kenteken NB-ZS-46
Wie meer informatie wilt kan altijd even contact opnemen!
Voor de geinteresseerde de BMW staat te koop!
Het gaat hier om een origineel in 1995 geleverde Nederlandse M3 met 163.00 op de klok, dit aantoonbaar doormiddel van het onderhoudsboekje en hij is door de autopas geweest!
De kleur van de auto is avus blau met kenteken NB-ZS-46
Wie meer informatie wilt kan altijd even contact opnemen!
De usa is een vcompleet andere motor. 1 gasklep ipv 6 gasklappen. Je zult nooit het vermogen van een euro versie eruit halen tenzij je met een supercharger gaat werken.
Wil je een eerlijk antwoord? Ik zou dr niet aan beginnen. En doorzoeken naar een eoro versie.
Je krijgt later geheid spijt dat je geen euro versie hebtgekocht en verkopen gaat ook moeilijk. Niemand zit op zo'n ding te wachten namelijk.
Ik had in 2003 de mogelijkheid er 1 te kopen ook uit 95. Een paarse uit een verzameling met origineel 11.000 km op de klok. Ding was echt als nieuw. Zo'n kans krijg je 1 x in je leven Heb dr 2 dagen over getwijfeld. Uiteindelijk van de koop afgezien. En paar maanden later een euro m3 gekocht.
Was echt de juiste beslissing!
Wil je een eerlijk antwoord? Ik zou dr niet aan beginnen. En doorzoeken naar een eoro versie.
Je krijgt later geheid spijt dat je geen euro versie hebtgekocht en verkopen gaat ook moeilijk. Niemand zit op zo'n ding te wachten namelijk.
Ik had in 2003 de mogelijkheid er 1 te kopen ook uit 95. Een paarse uit een verzameling met origineel 11.000 km op de klok. Ding was echt als nieuw. Zo'n kans krijg je 1 x in je leven Heb dr 2 dagen over getwijfeld. Uiteindelijk van de koop afgezien. En paar maanden later een euro m3 gekocht.
Was echt de juiste beslissing!
-
Volgens het kenteken is het gewoon een euro spec 3.0 6 cyl met 286pk hoor!
Ik zou er blij mee zijn!
Naar mijn weten is een us m3 geleverd met 240pk?
Ik zou er blij mee zijn!
Naar mijn weten is een us m3 geleverd met 240pk?
Als het echt een US spec M3 is bleef ik er zeker vanaf !!
a, vanwege het vermogen
b, vanwege het feit dat je zo'n auto niet makkelijk ooit weer kwijt zal raken om dezelfde reden als dat jij nu ook twwijfelt en mensen het je afraden.
a, vanwege het vermogen
b, vanwege het feit dat je zo'n auto niet makkelijk ooit weer kwijt zal raken om dezelfde reden als dat jij nu ook twwijfelt en mensen het je afraden.
F31 340i M-Sport SHOWROOM
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Bmw geschiedenis : E36 325i '93 / E30 327i Touring '90 / E21 323i '79 / E36 328i Cabrio '98 / E46 330i Touring '03 / E30 327i M-Tech2 Racer '89 / E46 M3 '02 / E30 327i '86 / E61 530i '08 / E46 M3 '04 / F31 340i Edition M-Sport
Boys,
Ik heb er uiteindelijk vanaf gezien om de auto voor mezelf te houden.
Wel heeft de eigenaar aan mij gevraagd of ik deze M3 niet voor hem wilde verkopen.
Ik kan jullie mededelen dat de auto vandaag verkocht is na 4 dagen te koop te hebben gestaan.
Bedankt voor jullie advies.
Ik heb er uiteindelijk vanaf gezien om de auto voor mezelf te houden.
Wel heeft de eigenaar aan mij gevraagd of ik deze M3 niet voor hem wilde verkopen.
Ik kan jullie mededelen dat de auto vandaag verkocht is na 4 dagen te koop te hebben gestaan.
Bedankt voor jullie advies.