Helaas gister niemand bereid gevonden om de spiegel te testen, op zich te begrijpen strax is het besmettelijk.
Vandaag op marktplaats wat cabrio's in de buurt opgezocht en bij Garage deVries/vanHal deze 330Ci zien staan.
http://link.marktplaats.nl/m814593027
Heen gereden en gevraagd of ik zijn spiegel mocht gebruiken, hij was in eerste instantie een beetje huiverig want strax zit er ergens sluiting in en gaat zijne er ook aan maar na uitleggen van mijn voortslepende probleem mocht ik ze toch uitwisselen.
Afijn de spiegel in zijn auto gedemonteerd en mijn beide spiegels getest, de oude en de gekochte van de 1 -serie maar beiden deden het niet bij hem.
De spiegel van de 330 daarna aangesloten bij mij en hij deed het nog niet............grrr

sleutel opnieuw inlezen en ja hoor mijn cv ging open en dicht!
Conclusie spiegel vervangen.
Heb de spiegel netjes teruggemonteerd en nog aangeboden om gebak te halen maar dat was niet nodig.
Heb de stealer gebeld om de prijs op te vragen en in eerste instantie bleek spiegel 51168257723 "maar" 180 euro te kosten wat ik ondertussen wel bereid ben te betalen an zoveel gedoe. Helaas pindakaas, deze is gediscontinueerd en alleen de spiegel 51169134449 van 450 euro is beschikbaar.
De search continues maar de kern van het probleem is boven water!