lenzen wrappen in geel folie
-
lenzen wrappen in geel folie
hallo,
ik heb zojuist geel folie besteld om mijn lenzen mee in te pakken, echter moet ik dan eerst de kit verwijderen.
alleen heeft iemand een suggestie welke kit ik dan moet gebruiken om ze weer vast te zetten en waar ik die kit dan zou kunnen krijgen? ook vroeg ik mij af of dit bij alle koplampen kan, ik heb een originele BMW 318i uit 1992.
alvast bedankt
ik heb zojuist geel folie besteld om mijn lenzen mee in te pakken, echter moet ik dan eerst de kit verwijderen.
alleen heeft iemand een suggestie welke kit ik dan moet gebruiken om ze weer vast te zetten en waar ik die kit dan zou kunnen krijgen? ook vroeg ik mij af of dit bij alle koplampen kan, ik heb een originele BMW 318i uit 1992.
alvast bedankt
Re: lenzen wrappen in geel folie
kit gewoon met beleid wegsnijden!
Ik heb ruitenkit gebruikt om ze terug te plaatsen!
Ik heb ruitenkit gebruikt om ze terug te plaatsen!

>>>>Showroom E36's<<<<
- GreyCooperS
- Contacteer:
x2...alleen vraag ik me af of folie mooi gaat staan, daar de lenzen ribbels hebben...
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
mijn eigen ervaring met tintfolie is dat deze bij oneffenheden in het oppervlak niet netjes blijft zitten.
Een andere optie is om je lenzen te spuiten met spuitlak.
Er is speciale lak in spuitbussen te krijgen bij de automaterialenzaak hiervoor.
mocht je de tint uiteindelijk niet mooi vinden is deze ook vrij makkelijk eraf te poetsen
Een andere optie is om je lenzen te spuiten met spuitlak.
Er is speciale lak in spuitbussen te krijgen bij de automaterialenzaak hiervoor.
mocht je de tint uiteindelijk niet mooi vinden is deze ook vrij makkelijk eraf te poetsen

BMW E39 528ia Cosmosschwarz
- BMW Clubsport
Als je de buitenkant van de lens beplakt, wordt het wel mooi. Deze is namelijk glad!
idd de voorkant van de lens is glad, en heeft ook geen steenslag omdat er nog een kap voor zit, moet prima te doen zijn 

>>>>Showroom E36's<<<<
Je kan ook bij bijvoorbeeld Kroonpart een spuitbus met blanke lak bestellen waar gele inkt door zit.