Ik gooi overigens de vulhals meestal ook helemaal vol, gewoon omdat ik mijn tankbeurten graag zo lang mogelijk uitstel. Nooit problemen mee, dus daar zou het niet aan mogen liggen.
Nee, want er zit alleen een aanzuigpomp in de tank. Het op druk brengen van de brandstof gebeurd pas bij het injectiesysteem.martinus83 schreef:Afgezien van het probleem snap ik nooit dat 'men' die halve liter er perse nog bij wil hebben... wat scheelt dat, 7/8 km op de 900? ....
Wordt er bij het uitlezen ook naar de brandstofdruk gekeken? Minder benzine is meer dampen in de tank = meer druk? kan het me niet voorstellen maar denk even hardop
Straks nog even gekeken en na de eerste keer afslaan kon er nog twee liter bij. Da's toch ruim 30km extra. En da's mooi meegenomen als je bedenkt dat ik 'm altijd een heel eind leeg rij. Natuurlijk is het marginaal en het scheelt me dus pas na 30 à 35 tankbeurten één tankbeurt extra, maar daar gaat het me ook niet om.martinus83 schreef:Afgezien van het probleem snap ik nooit dat 'men' die halve liter er perse nog bij wil hebben... wat scheelt dat, 7/8 km op de 900? ....